Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 377
Data e postimit: 2012-07-10 06:21:19
Shikime: 7334
Raporto

Likes: 0 Dislikes: 0

Titulli: Permbledhje e tregimit “Ne fshat” e Gi de Mopasan

Lloji: Tregim
Tema: Ne fshat
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: Edith Durham
Klasa: 9
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu jetonin dy familje, Tuvaket e Valinet te cilet ishin aq te afert ne njera-tjetren sa nuk dallonin dot as femijet e njerit nga te tjeret (secila nga familjet kishte kater femije). Cdo dite te jetes s ketyre femijeve zonja De Hybjere i kish vezhguar e admiruar nga dritarja e shtepise se saj. Ajo nuk kish femije dhe i enderronte, i fliste shpesh te shoqit per femijet, por c’te bente ai i shkreti?!
Dalngadale ajo filloi ti doje shume keta femije dhe ne nje fare menyre filloj te futej ne jeten e tyre, pasi i bente shpesh vizita ne shtepi, i perkedhelte e i jepte gjithmone embelsira te shijshme.
Nje mengjes De Hybjeret mendojne ti kerkonin kujdestarine e djalit te tyre te vogel Tuvakeve, i bejne propozimin ne kembim te nje oferte te majme. Ata premtuan se do te nenshkruanin contrate per nje pension mujor prej 100 frangash dhe se djalin do te mund ta shihnin perseri, ai do te trashegonte gjithe pasurine e tyre. Tuvaket nuk pranuan te irrituar, atehere De Hybjeret u drejtuan tek Valinet, te cileve i propozuan te njejten oferte, pas pak hezitimesh ata pranuan.
Keshtu pa hezituar De Hybjeret marrin djalin dhe e rrisin si te vetin. Jeta vazhdonte ne fshat. Valinet jetonin shume mire prej pensionit mujor. Tuvaket i perbuznin Valinet per veprimin e tyre dhe i kishin zili per mireqenien e tyre, pasi keta te fundit rropateshin e mezi nxirrnin buken e gojes.
Sharli u rrit me frymen se ishte shume i rendesishem pasi s’e kishin shitur.
Nje dite te bukur, para shtepise se Valineve ndaloi nje karroce luksoze. Nga ajo zbresin nje djale i ri, i pashem e i veshur mire e nje zonje plake. Kur hyri ne shtepine e prinderve te vertete Zhani (djali i biresuar) takoi prinderit i mallengjyer.
Kur Sharli pa se si ishte rritur Zhani, mes gjithe te mirave, iu nxine syte nga cmira e hodhi poshte gjithe mundin e prinderve. Ai i beri te ndihen ne faj per vendimin e tyre, i ofendoi e u largua i xhindosur.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     VepraNgaJu.com - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/Permbledhje+e+tregimit+%E2%80%9CNe+fshat%E2%80%9D+e+Gi+de+Mopasan/377


Vepra te ngjashme
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza qe ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujra termale jetonin dy famil...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepizat e fshatareve ndodheshin ne kembet e nje kodre prane nje qyteti me ujera termale. Aty j...
Në fshat
Lloji: Analize letrare
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-t...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne nje province franceze te gjysmes se dyte te shek. XIX, ndodheshin dy shtepiza shume prane njera-t...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne dy shtepiza ne kembet e nje kodre jetonin dy familje fshatare. Cdo familje kishte kater vocerrake...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel me ujera termal...
Permbledhja e tregi...
Lloji: Tregim
Dy shtepiza ndodheshin prane e prane ne kembet e nje kodre prane nje qyteti te vogel. Cdo familje at...
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Kjo ngjarje zhvillohet prane dy shtepizave te vendosura ne kembet e nje kodre me ujra termale. Brend...
Interes apo dashuri...
Lloji: Tregime dashurie
Nje djale dhe nje vajze ishin shume te dashuruar.Te dy ishin ne te njejten shkolle,ne gjimnaz por ne...
lamtumire guacka im...
Lloji: Ese informuese
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare...
Lidhja vella moter
Lloji: Tregim
Ne nje jetimore ishin rritur dy femije,moter e vella.pas disa kohesh kishte ardhur nje cift i cili d...
Trimeria nuk ka fun...
Lloji: Ese informuese
Na ishte njehere nje plak.Ai plak s'kishte femije.Plaka donte te kishte dhe ishte gati ta biresonin ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.