Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5709
Data e postimit: 2017-03-20 21:41:22
Shikime: 15279
Raporto

Likes: 24 Dislikes: 9

Titulli: NJE DITE E BUKUR PRANVERE

Lloji: Tregim
Tema: pershkrimi i vecorive te zerit
Autori: klea
Shkolla: Kongresi i Manastirit
Klasa: 5a
Qyteti: Tirane
E-mail: telidalilo14@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kete mengjes u zgjova me nje dhimbje te tmerrshme koke.Piva nje ilac qe te me qetesonte.Per shkak se ishte pluhur,zhurma peshperitese me acaroi nervat.Ate cast ra telefoni shurdhues.Nderkohe dikush eshte prapa deres sime dhe i bie fort ziles shungulluese dhe te ashper.Per pak sa nuk u cmenda.Mendova qe mos ta hap as telefonin,as deren.Tek e fundit isha vetem ne shtepi,dhe kisha pak frike.Mund te ishte kushdo.Pasi telefoni dhe dera pushuan,vendosa te dal ne ajer te paster.Sapo e thitha,dhimbja e kokes pushoi.U afrova prane burimit.Zhaurima e tij e kendshme me magjepsi.Pastaj veshtrova perreth.Cukitja e fuqishme e qukapikut me beri te qesh.Dukej si melodi,e shoqeruar nga zerat e hareshem te kanarinave pushverdha.Rrezet e diellit me perkedhelnin lehtas fytyren.Feshferimat e lehta qe shkaktonin gjethet me qetesonin shpirterisht.Ajo dite e mrekullueshme pranvere me frymezoi qe te permblidhja ne keta rreshta ate cka perjetova une.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     klea - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/NJE+DITE+E+BUKUR+PRANVERE/5709


Vepra te ngjashme
Telefoni I nevojshe...
Lloji: Ese argumentuese
Vitet e fundit kane ndodhur zhvillime te Medha ne teknologji.Zhvillimi me I madh eshte telefoni.Qe p...
Nje dite e bukur
Lloji: Pershkrim
Ne qytet zhurmat futeshin lehtesisht ne dritaret e hapura: makinat e njerezit qe shkonin kudo, zogjt...
Pranvera
Lloji: Ese pershkruese
U zgjova ne mengjes dhe e dija qe po kete dite do hyjme ne stinen e pranveres...Qe ne diten e pare r...
Vizita ne planetin ...
Lloji: Ese pershkruese
Ishte viti 2145. Qielli I ndricuar nga rrezet e arta te diellit rrembente vemendjen e njerzve. Natyr...
Nje miqesi e paharr...
Lloji: Tregim
-Sot,rruga me dukej me e gjate sikur asnjeher me pare,isha me gazmore dhe ndjehesha me mir.Duke ecur...
PER VELLAIN TIM
Lloji: Hartim
Vellai im eshte gjysma ime tjeter.E dua pa fund...Me te kaloj castet me te bukura te jetes sime.Ai ...
seksi me i mire i j...
Lloji: Analize letrare
i keni pare vellezerit e shoqes tuaj ndonjehere me shikim ndryshe nga thjesht nje shok. epo une po. ...
XXXXX
Lloji: Pershkrim
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga...
Ndjena dhe endrra e...
Lloji: Ese filozofike
Ishte nje nat me qiell te kthjellet ku e zbukuronin yjet dhe e ndriqonte hena vezulluese e cila me...
Mesuesja ime e pare
Lloji: Ese argumentuese
Më kujtohet mesuesja ime e pare !Isha shumë e vogel kur pata kuptuar se duhej që të shkoja në s...
Frika...
Lloji: Ese filozofike
Frike.... Frike... Frike per cdo gje.... Frike per tu gezuar se mund te ndodhe dicka qe e prish... F...
Pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Kur u zgjova ne mengjesin e arte i cili shkelqente nga rrezet e arta dhe te ngrohta te diellit , ndj...


Komentet e fundit!

Emri: wadsjashdu
Email: sdadsada.sdada@gmail.com
Komenti: vari lesht
  Pergjigju
Emri: sdfaddsada
Email: sdadsada.sdada@gmail.com
Komenti: ca thu o budall shum bukur e ka bo


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.