Data e postimit: 2020-06-09 20:50:16
Shikime: 3284
|
|
Likes:
3
Dislikes:
1
Titulli:
nena ime e dashur
|
Lloji:
Tregim
Tema:
nena
Autori:
Albiona Muriqi
Shkolla: Pjeter Budi
Klasa: VI2
Qyteti: Peje
E-mail:
Email eshte i fshehur!
|
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
A ka gje me te bukur se te rrethohesh nga familja !
Dashuria me e madhe rritet kur ti je prane familjes,kur ti qesh,kur ti qan me ata.Ndoshta ti nuk e vren por ata gjithmone mundohen qe te mbrojne, e te shpetojne,e megjithese ti e perserit nje gabim ata prape ta falin.Ti duhet te kesh besim tek familja sepse aty gjendet dashuria e vertete per ty. Prane familjes ti perjeton momentet me te mira te jetes.
Ndonje nuk eshte prane familjes ai ndihet i vetem,por ti e ke prandaj dija vleren dhe mos e lendo familjen !!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Albiona Muriqi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/nena+ime+e+dashur/7336
Vepra te ngjashme
DASHURIA E MADHE SA...
Lloji: Tregim
Leurati i kish shkuar Gjyshes per vizit.Ai po rinte serioz ne kuzhinen e vogel te shtepis se Gjyshes...
|
Barazia
Lloji: Tregim
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve ...
|
Në errësirën e v...
Lloji: Tregim
It was 6pm. The sun was setting out and it was hiding between mountains. Kejvin was in his room,whil...
|
|
"Shpikja e anijes k...
Lloji: Tregim
Jemi ne Angline e vjeter, nje vend ku shkenca ne ate kohe ishte nje nga fushat me te rendesishme te ...
|
drin balidemaj
Lloji: Tregim
ishte nje dite e keqe per mua e kujtoj edhe sot ishte nje here nje, djal i cili ishte shpirt mire dh...
|
Spiuja
Lloji: Tregim
Nje vajze Kejsi dhjete vjeqare donte te behej spiune,meqe karaten e dint dhe dinte te hetonte.Nje di...
|
Pertej Largesive
Lloji: Tregim
- Romani ose kjo veper per teme kryesore ka kohen ilire , kur Iliria luftonte kunder pushtuesve roma...
|
dinozauri i vogel
Lloji: Tregim
Nje dinosaur i vogel kerkonte nje shok qe te luante. Dhe ate kafshet kishi frik. Nje dite ai shkoi n...
|
Lexuesja e vogel
Lloji: Tregim
Sot mora nje liber ta lexoja. Prane meje erdhi dhe motra ime e vogel tri vjeqare qe mbante nje liber...
|
Permbledhje e tregi...
Lloji: Tregim
Ne nje fshat te larget e po aq te bukur te Frances, ndodheshin dy shtepi, njera prane tjetres. Ketu ...
|
agimi i vogel
Lloji: Tregim
na isht e nje her nje djalush dhe ai u quajt agim. nje dit agimi u nis per ne shkoll rrugus i dolen ...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|