NE DITEN E PARE TE SHKOLLES NE SHKOLLE TE MESME GJERAT NUK ISHIN DHE AQ EMOCIONUESE SIC E DINI DITA E PARE AMBJENT I RI MESUESE TE REJA PRA GJITHCA E RE MADJE EDHE ROBAT E TRUPIT MUNT TA IMAGJINONI SE SI NDIHESH KUR JE VETEM PA SHOQEN KJO ME NDODHI MUA ISHA E PARA QE KISHA HAPUR DYERT E NJE SHKOLLE TE RE DHE SKISHA ASNJE DEGJOJA FESHFERIMAT TE QESHURAT DHE TAKIMET MES 2 SHOKEVE POR UN NUK KISHA ASNJE ATY . GJERAT U LEHTESUAN PAK ME VONE KUR NJE NGA SHOQET E MIA ME DOLI PERBALLE ISHA KAQQ E LUMTUR SA E PERQAFOVA TEJMASE DITA E PARE KALON ,detyra QE NE FILLIM KUR ULEM NE BANGE MESUESJA (PAK E SERTE ) NA KERKOI TE NXIRNIM DETYRAT KISHIM NJE ESE UN BERA TIMEN PO EDHE TE TJEREVE FATKEQESISHT SISHTE E THENE PER MUA FLETORJA NUK ME GJENDEJ KU KISHRTE SHKUAR VALLE ? NE KERKIM TE SAJ NE CANT NXORA TE GJITHA MJETET POR FLETORJA SDUKEJ GJEKUNDI EDHE PSE NUK KISHA ZGJIDHJE TJETER SE TI THOJA MESUESES QE DETYRAT ME HUMBEN UN PRAP SU DOREZOVA ATY DEGJOJ ESENE TIME PO E LEXONTE NJE SHOK I KLASES AI MA KISHTE MARE FLETOREN ME SHUM U INATTOSA SEPSE PUNOVA SHUM PER ATE FLETORE POR NUK PATA FATIN E MIRE TA LEXOJA VET . QE NE FILLIM UN U MORA SI VAJZA MOSKOKECARESE DHE QE SI INTERESONTE ASGJE POR PER TIA VERTETUER MESUESES QE E KISHA BERE DETYREN UN KRIJOJ NJE ESE NE CAST IETE ME VININ VETEM NGA INATI QE PSE TE TJERET TE DUKESHIN ME MIRE SE UNE . JA DOLA MBANE DHE NE FUND NUK MA VUNE ATE TITULL NE FUND ME QUAJTEN VAJZA ME FRYMEZIM TE CASTIT NUK E DI SI TA CILESOJ KETE NGJARJE SI TE MIRE APO TE KEQE ...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Rea Rika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregim/detyrat+/1001
Vepra te ngjashme
princesha argjiro
Lloji: Tregim
une jam adelina halilaj nga gjakova jam ne klasen e 6 dhe me intereson per tregimin e priceshes argj...
Mesnata e Fundit...
Lloji: Tregim
27 Nentor 1999. Nate. Pak minuta para se akrepi te shenoje 00:00. FIllimi I nje dite te re. Ose…
...
Barazia
Lloji: Tregim
Le të shqyrtojmë personat. Qeniet njerëzore do të përshtaten përkufizimin tonë të njerëzve ...
Fshatari i varfer
Lloji: Tregim
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si ba...
drin balidemaj
Lloji: Tregim
ishte nje dite e keqe per mua e kujtoj edhe sot ishte nje here nje, djal i cili ishte shpirt mire dh...
Termeti ne Turki-Si...
Lloji: Tregim
U zgjova ne mengjes si nje dite normale,shiqova nga dritarja qe jashte ishte shum ftohte dhe binte ...
Dashuria
Lloji: Tregim
Nje vajze dashuron nje djale mirpo ai quhet t dhe ka nje supermarket te madh ata te dy jane ne klase...
Fitimi i vetbesimit
Lloji: Tregim
Ne kete tregim do te flasim per Anin dhe veshtiresite e femijerise se tij. Ani eshte nje djalosh me ...
I vetmuari
Lloji: Tregim
I VETMUARI
Në rrugët historike të Prishtinës shtrihej i vetmuari. I lec...
Rrufepritesi
Lloji: Tregim
Andrea pa orën.Ishte gati ora shtatë.Një natë tjetër pa gjumë.S’kishte mundur të mbyllte sy...
lulja e arte
Lloji: Tregim
Nje here e nje kohe jetonte nje mbreteri.Mbreteria ishte afer pyllit.Nje princ po kalonte aty pran a...
mami im
Lloji: Tregim
mamin time une shume e dua sepse a jo mua me rriti dhe me edukoiii dhe me rriti dhe me sjelli ne ket...