Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7679
Data e postimit: 2021-04-30 08:49:34
Shikime: 2692
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: Emri im eshte i vecante

Lloji: Tregime per femije
Tema: Emri im
Autori: ELIANA
Shkolla: Lef Sallata
Klasa: 6c
Qyteti: Vlore
E-mail: elisianabalaj@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Une quhem Erblina . Familja ime jeton ne nje qytet te vogel te gjelberuar me peme bliri . Ne periudhen maj - qershor era e blirit mbush qytetin . Duket sikur jeton ne nje bote perrallash . Une linda ne qershor . Mami im ishte e dashuruar me lulet e blirit dhe i kishte propozuar babit te me quanin Erblina . Por babi ngurronte sepse ne familien e tij ishte tradite qe femijve tu viheshin emra te paraardhesve . Benin ndonjezbukurim por thelbi ishte emri i paraardhesit . Por mami ja doli ta bindte babin . Une jam e lumtur me emrin tim . Me duket sikur aroma e blirit me shoqeron gjithe vitin .



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     ELIANA - http://sq.yourliterary.com/vepra/Tregime+per+femije/Emri+im+eshte+i+vecante+/7679


Vepra te ngjashme
Emri im
Lloji: Poezi personale
MORA 1 S te stolite aty ishte bukuria, MORA 1 T toka aty ishte jeta, MORA 1 E te era aty isht...
Nje shetitje ne par...
Lloji: Pershkrim
Ishte dite e diel. Une me babin kishim dale per shetitje ne Drilon. Sa po futeshim brenda dy mjellma...
MREKULLITE
Lloji: Poezi personale
MREKULLI DO TE ISHTE EH SA MIRE DO ISHTE SIKUR NE VEND TE FJALEVE VEQ" BUZEQESHJE TE KISHTE ...
XXXXX
Lloji: Pershkrim
Sot eshte e shtune gjethet e pemes sapo kishin rene nga pema ishte dita e pare e vjeshtes.U cova nga...
Nje person i dashur...
Lloji: Ese pershkruese
Nje person i dashur Ah,sa e veshtire eshte te flasesh per nje person qe e do dhe te do shume.Aq shu...
Mendimet
Lloji: Poezi personale
Ngadonjehere mendoj Se si mund te ishte toka pa njerez E erret e frikshme Se si do te ishte liv...
drin balidemaj
Lloji: Tregim
ishte nje dite e keqe per mua e kujtoj edhe sot ishte nje here nje, djal i cili ishte shpirt mire dh...
Berati
Lloji: Analize letrare
Kujtdo qe i eshte dhene mundesia te vizitoje Beratin ka mbetur i mahnitur. Jo vetem nga bukuria e ti...
Femijeria ime.
Lloji: Ese pershkruese
Femijeria eshte periudha me e bukur per te gjithe.Edhe per mua eshte nje nga periudhat me te bukura....
familja ime
Lloji: Ese pershkruese
Familja ime perbehet nga 5 persona, une babi , mami, dhe 2 motrat .Ato jane personat me te shtrejnt...
ndarja
Lloji: Poezi personale
Ndarja unë prej babit u ndava dy here, ndarja e pare ishte diten kur babi hyri ne spital ai pa...
Jeta
Lloji: Ese shpjeguese
Ndonjehere gjithcka ndryshon,apo thjeshte na perseriten gjerat apo ndjejm me shume sec duheshte aty ...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.