Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si babai.Ata loznin gjithe diten.Babai vuante shume qe djemte e tij nuk e donin punen.Nje dite prej ditesh ai u semur rende. Kur i erdhi koha per te vdekur i thirri prane djemte e tij .Femijet e mi , une tanime po shkoj prej kesaj bote e ju do te jeni te lumtur e te pasur ne qofte se e gjeni ate qe eshte e fshehur ne vreshten tone.Punojeni arren bijte e mi se do ta gjeni . Femijet menduan se diku atje ne are do te jete futur thesari.Pranda , pas vdekjes se te atit germuan tere token rreth trungjeve te hardhive por thesarin nuk e gjeten .Mirepo vreshta e punuar mire ,u solli ate vit fryte te mire e te bollshem.Kure pane begatine qe iu pruri puna ata e kuptuan porosine e te atit te tyre.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
E ffshehta e keshtj...
Lloji: Tregime per femije
Nje keshtjelles e zes ne nje fshat u zbulua nga disa femij...
dinosauri 18 vjecar
Lloji: Tregime per femije
Me 19.8.2021dinosauri kishte ditelindjen.Mbushi 18 vjec.Ne vendbanimin e tij ,pra ne malin e Everest...
Macja dhe Dhelpra
Lloji: Tregime per femije
Nje dhelper dhe nje mace ato ishin mike te mira.
Nje dite ato po luanin ne pyll dhe pastaj ato fill...
Breshka,kermilli dh...
Lloji: Tregime per femije
Nje dite u zhvillua gara e vrapimit e kafsheve.Ne gare ishin nje breshke,nje kermill dhe nje lepur...
E bukura fiton ndaj...
Lloji: Tregime per femije
Na ishin nje here dy vajza,nje e bukur dhe tjetra e shemtuar. Ato jetonin bashke ne nje shtepi. Vajz...
7-8 marsi
Lloji: Tregime per femije
Lea e vogel nuk dinte cfare t ju dhuronte nenes dhe mesueses.)lea:Nene nene nene moj.elena : c ke m...
eloni i vogel
Lloji: Tregime per femije
eloni i vogel
Eloni kishte nje makin telkomand.
Nj dit po luante me makinen e tij
pa prit mas e...
Sorkadhja e vogel d...
Lloji: Tregime per femije
Nje sorkadhe e vogel ishte duke pire uje tek nje burim sepse ishte shume e etur.Aty ne uje e verejti...
Porosia e fundit e ...
Lloji: Tregime per femije
porosia kishte thene gjon ti je i fuqishem dhe i tha ti shko merri thuprat e thej nje nga nje por gj...
Emri im eshte i vec...
Lloji: Tregime per femije
Une quhem Erblina . Familja ime jeton ne nje qytet te vogel te gjelberuar me peme bliri . Ne periudh...
Komentet e fundit!
Emri:
mateo metaj
Email:
metajmateo2@gmail.com
Komenti:
flm,per detyrat e shtepise