Nje herë u tubuan lumenjtë dhe Filluan ta qortojne detin duke i thene :Per q'arsye ti never qe jemi te pijshem e te embel kur hyjme ne ujin tend behemi te njelmet dhe te pa pijshem ?
Kur deti i Ndegjoi keto fjale u tha:Mos Hyni tek une sepse vetem atehere nuk do beheni te njelmet.
(Perralla tregon njerzit te cilet qortojne pa pike arsye ata prej te cilve kane dobi )
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
fshatari dhe djemte...
Lloji: Tregime per femije
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si b...
Vajza dhe zogu
Lloji: Tregime per femije
Na ishte nje here nje vajze qe e quanin Mira.Ajo po kthehesh ne shtepi nga pikniku me familjen e saj...
Emri im eshte i vec...
Lloji: Tregime per femije
Une quhem Erblina . Familja ime jeton ne nje qytet te vogel te gjelberuar me peme bliri . Ne periudh...
Guximi
Lloji: Tregime per femije
Renisi njoftoi të gjithë shokët e tij se do të behj. 1 konkurs skie. Miqet e tij e donin kete sp...
Sorkadhja e vogel d...
Lloji: Tregime per femije
Nje sorkadhe e vogel ishte duke pire uje tek nje burim sepse ishte shume e etur.Aty ne uje e verejti...
Macja dhe Dhelpra
Lloji: Tregime per femije
Nje dhelper dhe nje mace ato ishin mike te mira.
Nje dite ato po luanin ne pyll dhe pastaj ato fill...
Besimi dhe mollekuq...
Lloji: Tregime per femije
Nje djale u quheruar Besim.Besimi dhe famija e tij jetonin ne fshat.Ata u detyronin te shkonin ne qy...
FEMIJA I VETMUAR
Lloji: Tregime per femije
ISHTE NJE HERE NJE FEMIJE I CILI NUK KISHTE AS NENE,AS BABA, AS MOTER ,AS VELLA.AI ISHTE I VETEM NE...
eloni i vogel
Lloji: Tregime per femije
eloni i vogel
Eloni kishte nje makin telkomand.
Nj dit po luante me makinen e tij
pa prit mas e...