Një jetë më ndryshe do të jetë nëse iki larg. Me më shumë liri, paqe, argëtim, lumturi dhe dashuri. Vetëm kaq dua. Unë marr frymë, por nuk jetoj, s’jam në këtë botë, askujt nuk i interesoj.
Rrugës për në mal takoj trimin e trimave “Skëndërbeun”.E shoh atë duke qeshur me mua.Vrisja mendjen se përse po qeshte.
-Heroi im, përse po qeshje? C’të kam bërë? Ka ndonjë gjë që nuk shkon me mua?!-e pyeta unë.
-Vajze e vogel, unë e di që ti ke nevojë për ndihmë. Ju lutem më lejoni që t’ju dërgoj në një vend të bukur, plot magji, plot lumturi dhe tërësisht me paqe?-tha Skëndërbeu.
-Po trimi im, unë pranoj! Sigurisht, përse jo?-thashë unë. Më pas ai më mori në kalin e tij. Ai ishte I bardhë, madhështor dhe shume shtatlarte. Hipa mbi kale dhe filluam të ecnim. U mërzita pak sepse kali po ecte shumë ngadalë.
Duke ecur nëpër mal përpara syve tanë doli një çete me ushtare. Skëndërbeu m’u lut që të largohesha sa me pare sepse do të ishte e rrezikshme po të qëndroja aty.
Pasi u largova prej ushtareve, fillova te lodhesha shume. Do te pyesni veten përse?! Epo u lodha, sepse do të zbrisja nje mal të tërë në këmbë. Ec e ec unë rastisa përballë kucedrës që donte të hante Të bijën e Hënës dhe të Diellit. Ajo kishte dalë nga toka dhe kishte krijuar një familje. Ishte bërë nënë shumë e mirë, e sjellshme, e dashur dhe shumë e bukur. Nejse e kalojmë këtë pjesë.
Unë u ula pranë një trungu peme. Dremita pak.Por kur hap sytë e shoh veten brenda labirintit që zotërohej nga një përbindesh. Unë kisha lexuar një libër për të por nuk e dija që ishte e vërtetë. Besoj se në labirint do më kenë lënë 3 zanat e Mujit. U përpoqa sa u përpoqa por nuk dilja dot nga labirinti. Kërkoja ndihmë, bërtisja me sa forcë që kisha derisa më iku zëri.
Në ato momente më erdhi në ndihmë Sirena Ariel. Edhe asaj I kishte humbur dikur zëri. Ajo më bëri një magji. Më dha të pija një ilac që ishte I përbërë nga:Korale të gjetura në thellësi, Guaska në formën e një zogu dhe në fund një sardele. Ishte pak e shpifur por e piva. Sa hap e mbyll sytë zëri m’u rikthye. Sirena Ariel thirri në ndihmë babain e saj, mbretin e të gjithë oqeaneve. Ai solli një dallgë të madhe tek labirinti dhe unë fillova të notojë shumë shpejtë si tek tregimi “Djali dhe deti” nga Nasi Lera. Dola nga labirinti si kokrra e mollës. Me vrap pa e kthyer kokën pas, shkova tek shtëpia e Tom Sojerit.
Shtëpia e tij ishte pak metra larg. Kur shkova atje vura re se tek posta kishte ardhur një letër. Mbi leter kishte nje shenim “MOS E HAP”, por unë e hapa letren.
Sapo e hapa ajo më dërgoi ne qytetin tim te bukur Tiranë. U habita se si shkova aq shpejt atje. Po shikoja që të gjithë njerëzit kishin ndyshuar. Qyteti kishte shume gjalleri.Dritat shndrrisnin si yjet e nates. Pemet lulezonin dhe qyteti dukej si nje kartoline. Parqet gumezhinin nga lojrat e femijeve. Njerezit buzagaz me pershendeten. Femijet me perqafuan dhe lodruan bashke me mua neper rruget e qytetit tim. Ata të dëgjonin me kenaqesi, të flisnin me miresjellje dhe bisedat ishin te bukura dhe plot harmoni. Po perjetoja nje kenaqesi te madhe nga rikthimi ne qytet. Fillova te kercej pupthi drejt rruges per ne shtepi. Beftas nje zog ngeci ne bishtalecin tim.Teksa po mundohesha te shpetoja zogun, njesoj si tek poezia “Zogu dhe Djali” nje ze I njohur me foli:
-Mos u shqeteso bije, te ndihmoje une ta shpetosh zogun.-tha ai ze.
Kthehem per ta falenderuar dhe per momentin u shtanga.
Ai ze ishte I mesuseses sime. E perqafova dhe drejt rruges per ne shtepi nisa t’I tregoje gjithcka qe me kishte ndodhur…
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
7-8 marsi
Lloji: Tregime per femije
Lea e vogel nuk dinte cfare t ju dhuronte nenes dhe mesueses.)lea:Nene nene nene moj.elena : c ke m...
fshatari dhe djemte...
Lloji: Tregime per femije
Na ishte nje here nje fshatar i varfer.Ai kishte 3 djem.Djemve nuk iu pelqente te punonin aren si b...
eloni i vogel
Lloji: Tregime per femije
eloni i vogel
Eloni kishte nje makin telkomand.
Nj dit po luante me makinen e tij
pa prit mas e...
Breshka,kermilli dh...
Lloji: Tregime per femije
Nje dite u zhvillua gara e vrapimit e kafsheve.Ne gare ishin nje breshke,nje kermill dhe nje lepur...
Besimi dhe mollekuq...
Lloji: Tregime per femije
Nje djale u quheruar Besim.Besimi dhe famija e tij jetonin ne fshat.Ata u detyronin te shkonin ne qy...
Sorkadhja e vogel d...
Lloji: Tregime per femije
Nje sorkadhe e vogel ishte duke pire uje tek nje burim sepse ishte shume e etur.Aty ne uje e verejti...
Lulja ne oqean
Lloji: Tregime per femije
Nje here e nje kohe na kishte jetuar nje mbreteri.Aty sundonte nje princ i vogel.Njehere ai ishte du...
Bilbilat e mbretit
Lloji: Tregime per femije
Na ishte një herë një mbret që i kishte shumë qejf bilbilat.Ai iu
Tha shërbëtorëve të tij ...
E ffshehta e keshtj...
Lloji: Tregime per femije
Nje keshtjelles e zes ne nje fshat u zbulua nga disa femij...
Dita e pare e shkol...
Lloji: Tregime per femije
Neri zgjohet shpejt dhe therret Berten,motren e saj.-Zgjohu,zgjohu!:thote Neri. Berta e pergjumur ng...