Te gjithe jemi te perfshire ne detin e paane te jetes.Kur jemi femije shpresa jone per te pasur e arritur gjithcka duam , i ngjan nje trageti gjigand , por dalngadale ai fillon te lekundet e te shperbeht nga stuhite e jetes . Ka raste kur e gjen veten mbi vale , e te tjera raste kur humbet per pak poshte ujit . Rendesi ka qe te kesh gjithmone ku te mbahesh , nje shprese te te coj drejt brgut , aq shume te deshiruar drejt se ardhmes . Ndonjehere na shterojne fuqite per te ecur, per te guxuar , lodhemi.Nje njeri ideal eshte ai qe rrezohet dhe perseri ngrihet , qan dhe qesh , jeton dhe pranon si nje sfide te fuqishme te pashmangshmen . Cfare eshte njeriu pa shprese ? Nje qenia qe ndonese merr fryme , ecen , leviz , por eshte nje qenie boshe dhe e humbur.Nuk ka rendesi sa e padrejt eshte treguar jeta me kedo , por e rendesishme eshte se ka shprese dhe ne momentin kur fryma duket sikur po pushon. Duhet te ngrihesh e te ecesh me hapa te sigurta , por te kapesh kohen qe ke humbur, duke i dhene vetes shprese dhe shpreses jete.... Perderisa do te arrijme atje ku duam do te jemi te suksesshem , por meqe do ta duam shume ate qe me dinjitet e arritem,, do te prekim lumturine.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Mbesha Nazaj - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=1150&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
Kush jam une?
Lloji: Ese argumentuese
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetu...
Imazhi i paqes
Lloji: Ese argumentuese
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçan...
Life isn't shit
Lloji: Ese argumentuese
It's meee again people .Jo jo jeta nuk eshte shit jam gabuar hhaha.A din qysh mundesh me bo jeten to...
7 marsi
Lloji: Ese argumentuese
Te nderuar e te respektuar,mesuesit tone gezuar 7 marsin diten tuaj.Ne kete dite ne ju nderojme juve...
Njeriu duhet te jet...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakt...
TRANSPORTI
Lloji: Ese argumentuese
Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi g...
turizmi
Lloji: Ese argumentuese
Turizmi është praktika, veprimi i marrë nga ata që udhëtojnë apo vizitojnë vende me qëllim z...
Pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Pranvera eshte nje stine shume e bukur,ku natyra fillon te ngjallet e te gjelbrohet,oti fillon te ng...
Vetmi :(
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante?
Kesaj pyetje do te mundohemi t’i...
Frika nga vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh vetem eshte frika me e madhe.Te jesh vetem do te thote te mos kesh dashurine e askujt.Te jes...
Lloji: Ese argumentuese
Nëse shpesh ankohemi duke thënë se jemi të pafat gabohemi. Fati nuk është një rastësi që du...
kurbeti
Lloji: Ese argumentuese
kurbeti si gjithe gjerate e veshtira si fillim duket si nje loje , per te fituar te ardhura sa me sh...
Komentet e fundit!
Emri:
shkelqim
Email:
shkelqim.alimi@live.com
Komenti:
shum tem e mir
Emri:
aergh
Email:
ina.dena@hotmail.com
Komenti:
Po kjo ska te bej fare me te ardhmen per mendimin time duhet te shtoje shume gjera mbi te ardhmen ,cfare enderrron,etj.Shume keq!