Thone se dashuria eshte ndjenja me e bukur ne bote. Eshte pikerisht ajo ndjenje qe te ben ta shikosh boten ndryshe cdo mengjes, cdo dite, cdo moment. Dashuria te lendon dhe ben qe te ndihesh si ne nje enderr te mrekullueshme. Por vetem kaq eshte dashuria? Sigurisht qe jo. Kur e permend kete fjale, ke permendur shume ndjenja njekohesisht, ndjenja te bukura dhe jo te tilla. Por kjo seshte e gjitha:eshte edhe forca e dashurise, nje force qe nuk njeh kufij apo arsye, nje force qe shkon pertej kesaj bote. Dashuria nuk njeh arsye, dashuria eshte e verber. Dashuria buron nga zemra per nje tjeter zemer, ska rendesi pamja e jashtme. Ska rendesi se si eshte personi qe ti dashuron. Nese eshte shpirti yt binjak, lufto per ate.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Marius - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Sa+e+forte+eshte+ndjenja+e+dashurise/5548
Vepra te ngjashme
Mbrojtja e mjedisit...
Lloji: Ese argumentuese
Kur flasim per natyren,nje mike te vlere per njerezimin,duhet te permendim dhe rendisim gjithmone te...
Njeriu duhet te jet...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte ironike menyra se si njerzit perpiqen te krijojne vetveten e tyre.cdo gje eshte pjese e karakt...
SHOQJA IME
Lloji: Ese argumentuese
Kjo dite nisi is nje nga ditet me te shemtuara te Jetes time.une jam zene me shoqen time te ngusht...
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi.
Ndonjehere tregohet shume e padr...
Njeriu edhe kur e k...
Lloji: Ese argumentuese
Cdo faze e jetes, cdo vit, dekade apo shekull kane folur per lavdine njerezore , per menyrat si ajo ...
Deshire e varfer
Lloji: Ese argumentuese
Muzgu ka perqafuare edhe pjesen me te vogel te drites qe ka mbetur ne horizont.Neper rruget gjysme t...
Fjala qe ndryshon b...
Lloji: Ese argumentuese
Liriā¦ eshte kuptim te cilen mendojme se e njohim mjaft dhe sikur ngre peshe a nje fare krenarie ne...
Cuperlina
Lloji: Ese argumentuese
Fshati im ishte i fundit mbi lum.Ai edhe boren bardhoshe i fundit e shkunde nga shpatullat.Une dhe ...
Bukuri e Shemtuar
Lloji: Ese argumentuese
Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh s...
Bota Sot
Lloji: Ese argumentuese
q ndodhi me keto fytytra qe me pare ishin entuziaze me hare plot shkelqim e gezim.Cila eshte arsyej...
Jam i vecante jam s...
Lloji: Ese argumentuese
Shqiperia mund te jet vertete nje vendni vogel por ka vlera e histori magjepsese.duhet te ndihemi te...
Vetmia
Lloji: Ese argumentuese
Vetmia eshte shoqeruesja me e keqe e jetes.Edhe pse cdo person e vendos vete se me ke do te rrije,pr...
Komentet e fundit!
Emri:
someone
Email:
latifiorhidea78@gmail.com
Komenti:
boll pra boll klase e nente ti me dashurine shiko mesimet aty mos u bej