Data e postimit: 2016-03-17 17:32:18
Shikime: 12476
Likes:
4
Dislikes:
2
Titulli:
ja pse duhet te shkoj ne gjimnaz
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Gjimnazi per cdo femije eshte nje hap me perpara per jeten dhe per dijen.E di qe mund te jete e veshtire pasi gjate kesaj kohe nuk do te jem me brenda qytetit tim,por dicka eshte e sigurt,gjimnazi do te me sherbej shume pasi do te marr njohuri te reja dhe do te mesoj te perballem me veshtiresi te reja.Prandaj,nene e dashur,kjo periudhe do te me sherbej mua per mire.Te vazhdosh gjimnazin eshte dicka shume e mire sepse marrim njohuri te reja dhe njohim njerez te rinj.Nese une nuk shkoj ne gjimnaz,atehere une do te mbetem mbrapa si ne shoqeri ashtu edhe ne jete,sepse shkolla eshte baza e dijes sone dhe pa shkolle ne nuk mund te bejme perpara ne jete.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
blerta aliraj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/ja+pse+duhet+te+shkoj+ne+gjimnaz/5066
Vepra te ngjashme
dhuna ne sport
Lloji: Ese argumentuese
Dhuna ne sport perben ne ditet e sotme nje broblem shoqeror me te cilin duhen te perballen instituci...
Bota Sot
Lloji: Ese argumentuese
q ndodhi me keto fytytra qe me pare ishin entuziaze me hare plot shkelqim e gezim.Cila eshte arsyej...
shkolla vend i shen...
Lloji: Ese argumentuese
shkollimi eshte nder qellimet me te rendesishme ne jeten e qdo njeriu.
Per mua eshte pjesa me e mir...
nena
Lloji: Ese argumentuese
Te flasesh per nenen esht shum e veshtir por edhe nje kenaqesii e madhe sepse te flasesh per njeriun...
Kujdesi per prinder...
Lloji: Ese argumentuese
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta...
28 Nëntori 1912
Lloji: Ese argumentuese
28 Nëntori 1912
Shpallja e Pavarësis së Shqipërisë është një nga ngj...
dhuna ndaj gruas
Lloji: Ese argumentuese
dhuna ndaj gruas permban imformacione me te duhura qe ne na interesojne .Permban statistikat e duhur...
Liria në letërsi
Lloji: Ese argumentuese
Ajo çka e ka dalluar krijimin poetik , nga krijimet e tjera është forca e madhe e shprehjes së u...
krahasimi i kenges ...
Lloji: Ese argumentuese
kjo eshte nje ese per te cilen une duhet te vleresohem me note ................. love you...
Ese: Dija eshte pus...
Lloji: Ese argumentuese
Kryerja e gjërave të duhura, në kohën e duhur dhe mënyrën e duhur, prodhon rezultatet e duhura...
Mjafton pak shprese...
Lloji: Ese argumentuese
Te gjithe jemi te perfshire ne detin e paane te jetes.Kur jemi femije shpresa jone per te pasur e ar...
binnjakt
Lloji: Ese argumentuese
Jan dy binjak!
Veshur ne te njejten menyr
por nje dallim
tregim ne vazhdim !
por per mrekulli...
Emri:
sarahh
Email:
sarahh1209@yahoo.com
Komenti:
Me pëlqen tema por jo eseja :*)
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
blerta
Email:
blerta_82@live.de
Komenti:
me pelqen kjo teme
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
leondra
Email:
leondra_9@live.de
Komenti:
me pelqen shume kjo tem
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti