Data e postimit: 2021-04-19 19:08:09
Shikime: 2173
|
|
Likes:
7
Dislikes:
1
Titulli:
Kujdesi per prinderit e moshuar
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Dua ta hap kete ese me nje thenje me shume vlere."Duaji prinderit e tu dhe kujdesu me dashuri per ta.Vleren e tyre te vertete ke per ta kuptuar kur te shohesh bosh vendin ku ata uleshin perhere."
Femijet e rritur e kane pergjegjesi me peshe qe te kujdesen per prinderit e moshuar.Po eshte shume e vertete qe ndonjehere ndihemi sikur nuk po ja dalim ,po ndihemi shume te sfilitur fizikisht dhe emocionalisht,Prandaj dua te ndaj me ju disa sugjerime keshtu qe do ta keni me te lehte te kujdeseni per prinderit e moshuar .Le te fillojme:
1.Nderoji prinderit.Duke bere sa ke ne dore per ti ndihmuar.
2.Ji mirekuptues dhe fales.Duke qene se prinderit e moshuar kane kufizime a siklete ndonese na lendojne eshte mire qe te jemi fales keshtuqe nuk e rendojme me tej situaten.
3.Ji modeseshte mire te pranosh se ke kufizime.Por nga ana tjeter nese edhe vet nuk je mire mos ngurro te kerkosh ndihme .
Dhe se fundmi mos harro qe prinderit ishin ata qe te sollen ne jete .Jane po ata qe te dhane shumecka ty.Sakrifikuan jeten e tyre per te siguruar te ardhmen tende .Teksa po te rritnin ty ,ata po plakeshin.Pse te mos ja besh pleqerine sa me te lehte?!
Kur i mban parasysh keto arsye do ta kesh me te lehte te kujdesesh per gjene me te shtrejte.Prinderit.
Vleresoji sa i ke ednde ne kete bote.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Orgita - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Kujdesi+per+prinderit+e+moshuar/7670
Vepra te ngjashme
Perdorimi i celular...
Lloji: Ese argumentuese
Perdorimi i telefonave celular vazhdon te zgjerohet cdo dite e me shume duke u perdorur qe nga femij...
|
Gjuha Shqipe thesar...
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha Shqipe eshte nder gjuhet me te vjetra qe ekziston,Gjuha jonê eshte thesar i dituris tone, ril...
|
gjakmarria-plage e ...
Lloji: Ese argumentuese
Nje plage e pasherueshme ne zemren e shoqerise se sotme e ka rrenjen nga fenomeni i gjakmarrjes. Ajo...
|
jeta pa teknologji
Lloji: Ese argumentuese
teknologjia ka ndikuar shume ne jeten tone te perditshme dhe eshte bere nje gje e cila eshte e vesht...
|
dhuna ne sport
Lloji: Ese argumentuese
Dhuna ne sport perben ne ditet e sotme nje broblem shoqeror me te cilin duhen te perballen instituci...
|
Vdekja
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja… C’eshte vdekja? Mbarimi I jetes, apo fillimi I nje jete te re? Cdo gje e ka nje fillim ...
|
Dashuria
Lloji: Ese argumentuese
Dashuria,ndjenja me e bukur dhe me mbreslenese qe mundte shijoje njeriu .Eshte kjo ndjesi e cila e b...
|
Ëndërrat e mia
Lloji: Ese argumentuese
Që kur kemi qenë të vegjël kemi ëndërruar,ndoshta jo në të njëjtën mënyrë si sot por poo...
|
Vetmi :(
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante?
Kesaj pyetje do te mundohemi t’i...
|
|
Bullizmi
Lloji: Ese argumentuese
Mendoni se bullizmi esht nje gje e mire?Uneendoj te kunderten e kesaj.Bullizmi eshte tmerri vete.Per...
|
nje bote e pakohe
Lloji: Ese argumentuese
Koha eshte armiku me i madh i njeriut. Koha eshte gjeja e vetme para se ciles njeriu i dorezon arme...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|