Virusi vdekjeprures HIV/AIDS, po perhapet me nje shpejtesi te frikshme. Specialistet e Institutit te Shendetit Publik kane verejtur te shqetesuar se rastet e reja jane dyfishuar, ne krahasim me te njejten periudhe te vitit te kaluar.
“Nga 25 raste te reja, qe ishin shfaqur vjet, deri ne kete periudhe, sivjet ky numer ka arritur ne 40”, u shpreh dje koordinatori i Programit Kombetar HIV/AIDS ne Institutin e Shendetit Publik, Klodian Rrjepaj.
Tendenca e perhapjes eshte ne rritje dhe, si rrjedhoje, ai ben thirrje per te qene sa me “vigjilente”, ne menyre qe te parandalohet marrja e virusit te frikshem.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
danieli dhe silva - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=1229&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria ... Nje ndenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme. Eshte nje emer qe te ben ta duash me shume...
Gezuar 8 Marsin!
Lloji: Ese pershkruese
Nene,ti je ajo qe gjendesh me mua ne gjithe kete rrugtim te jetes sime,je ajo e cila nuk me braktis ...
Paqja
Lloji: Ese pershkruese
Sa e bukur është paqja!Nëse ka paqe do të thotë që në botë të gjithë e duan të mirën e n...
Nêna
Lloji: Ese pershkruese
Nênê , kjo fjalë e bukur e gdhendur thellê në zemrën time. Kur kujtoj dashurinê e nënës je...
Natyra Eshte E Cmua...
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.P...
VENDI IM
Lloji: Ese pershkruese
ATDHEU ESHTE MBASE PARA SE GJITHASH VENDI KU ROBEROHET SHPIRTI.ATDHEU NUK DO DASHURI TE CUNGUAR.KUSH...
pasioni im per biol...
Lloji: Ese pershkruese
pasioni im per biologjine
prej qe isha femije , kam shetitur shume neper natyre..
gjate ecjes n...
Pershkrimi i Gjyshe...
Lloji: Ese pershkruese
My very important person in my life and always has been, my grandma. She has always just been there ...
Kush jam une?
Lloji: Ese pershkruese
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e ...
enderrat
Lloji: Ese pershkruese
TE ENDERROSH, DO TE THOTE HAPI SYTE NGA GJUMI 3 SEKONDASH QE JE DUKE BERE
SHIJOJE ENDERREN BASHKE ...
Profesioni im
Lloji: Ese pershkruese
Sa shpejt qe erdhi koha ta vejm gishtin ne kokë e te mendohemi!Unë si adoleshente si fillim me pel...
Me fal...
Lloji: Ese pershkruese
Sot jam vetëm…. Nuk me vret qetesia e dhimbjes, por kujtimi për ty.Nuk di ne te fal veten a t...
Emri:
ca te duhet emri mor vlla
Email:
nhrnrhnrM@outlook.com
Komenti:
sosht ese fare iher ti plako dhe ik pirdhu ve noj gjo t'hajrit per info kena internetin per ese skena ku mutin mi gjet