Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6040
Data e postimit: 2017-11-16 17:36:19
Shikime: 4524
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 0

Titulli: dashuria

Lloji: Ese pershkruese
Tema: si te cmojme dashurine.
Autori: Mikela
Shkolla: Shkolla 9-vjecare "Pal Engjelli" Tirane
Klasa: IX a
Qyteti: Tirane
E-mail: mikela.marku17@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Nuk eshte gje e lehte te cmojme dashurine.
Ne vend te pare, dashuria ia vlen te cmohet.
oh Dashuri! Ata nuk te kuptojne fare qe thone se embelsia jote eshte e hidhur,kur fryti yt i pasur eshte i tille.
sa asgje me te embel s'mund te kete.
Dashuria eshte burim i kenaqesive,por mungesa e saj eshte burim i dhimbjes.
dashuria eshte e zonja te thyeje levozhgen e forte te UN-it, pasi ajo eshte nje forme e bashkepunimit biologjik ne te cilen jane te nevojshme ndjenjat e njerit qe te plotesohet qellimi instinktiv i tjetrit.
Dashuria eshte forma e pare dhe me e zakonshme e emocioneve qe shpie drejt bashkepunimit dhe ata qe e kane ndier dashurine te cfaredo intensiteti, nuk do te pajtoheshin me filozofine e cila e konsideron se e mira me e madhe eshte te jene te pavarur nga personi qe dashurojne.
Dashuria e vertete eshte zjarr i pashuar, qe ne mendje digjet gjithmone,nuk semuret kurre, nuk vdes kurre, s'ftohet kurre.
"nga vetvetja nuk iken kurre"




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Mikela - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/dashuria/6040


Vepra te ngjashme
Dashuria
Lloji: Poezi dashurie
Dashuria Dashuria eshte ndjenje Dashuria eshte flake Dashuria eshte e nxehte Dashuria eshte dash...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme per nje njeri. Disa njerez thone se dashuria te Ben nje idio...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
dashuria eshte nje ndjenje shume e bukur, e cila lind dhe zhvillohet gradualisht, por shume shpesh n...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e fuqishme dhe e jashtezakonshme per nje njeri, nje vend ose dicka tjeter...
Shkruajme per veten...
Lloji: Pershkrim
Une jam nje vajze 15 vjecare, me shume ambicje dhe me shume mendime me te cilat vleresoj veten, qofs...
dashuria
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte ndjenja më universale,me e paster dhe me e sinqert ne bote; eshte lidhje shpirterore...
dashuria
Lloji: Pershkrim
.te dhashurosh nuk eshte te lundrosh si varke sepse varka mbytet.te dashurosh edhe te fluturosh kur ...
Sa e forte eshte nd...
Lloji: Ese argumentuese
Thone se dashuria eshte ndjenja me e bukur ne bote. Eshte pikerisht ajo ndjenje qe te ben ta shikosh...
Dashuria
Lloji: Ese pershkruese
C`eshte dashuria??? Dashuria eshte gjeja me e bukur qe mund ti ndodhe nje personi.Ndjesia me e buku...
Dashuria eshte mbi ...
Lloji: Poezi dashurie
Thon... Dashuria eshte mbi gjithqka... Thon ca njerez,po dashuria eshte leck faree Vertet e beson...
Fjale te urta
Lloji: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht...
Fjale te urta
Lloji: Fjale te urta
1)Askush nuk eshte vetem perderisa larg eshte dikush qe mendon per te! 2)Nuk kam ndryshuar thjesht...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.