Shikojme cdo dit femij me telefona nper duar,femij qe jan te varur ndaj makinave llogaritese,adoleshnt qe harxhojn ore te tera ne rrjete sociale ,njerez te varur nga ,makinat dhe njerez qe kan harruar shetitjet,kinemate dhe argetimet ne natyre.
Shetitjet e femijve jan zevendesuar nga lojrat elektronike dhe ore te tera te shpenzuara ne dhomat e tyre mbyllur,takimet dhe festat me te afermit,miqt dhe shoqerin jan kthyer ne biseda ne rrjete sociale,email,sms dhe party deri ne oret e pare te mengjesit duke konsumuar alkol dhe duhan ku nuk vepron asnje lloj ligji.Njerzit jan te varur nga teknologjia ne cdo sekond dhe duket gati e pamundur qe te mbijetosh pa te sot,por nga ana tjeter duket sikur ajo nuk po lejon te mbizoteronjn ndjenjat njerzore dhe te brishta pasi cdo gje duekt kaq e trishte.
Shume kan filluar te pelqejn publicitetin qe ju behet ne gazetat e pafundme dhe nese ato nuk jan te verteta.Jetojm ne nje bot ku te gjith synojn famen dhe suksesin,duke harruar planifikimin familjar dhe duek jetuar me kaq pak ndjenja.Kemi harruar te urojm njerzit per ditelindje ,gezime dhe arritje te tjera ne jetene tyre.Sot askush nuk ka koh,edhe pse ka ne dispozicion kaq shum mjete teknologjike prap duket se njerzit nuk kan koh te duan,te rrin pran familjeve te tyre dhe ti japin rendesi botes shpirterore.
Mbase ju do te me kundershtoni duke mu kunderpergjigjur se sot keto fenomene ndodhin sps jetojm ne nje mjedis konkurencial por un do te doja tiu thoja se suksesi ne ejte nuk ka lidhje me te qenit nje organizator perfekt, nese flet gjuhe te ndryshme ose nese je atraktiv ose joatraktiv. Sukses do te thote se sa njerez buzeqeshin me ty. Se sa njerez te duan dhe kujdesen per ty. Se sa njerez admirojne sinqeritetin tend dhe thjeshtesine e shpirtit qe ke. Ka te beje me kujtimet qe ti le para se te vdisje.
Ka te beje me njerezit qe ti ndihmove ne situata te veshtira dhe cfare menyra perdore per te shmangur lendimin e personave qe ti doje. Ka lidhje me triumfet te cilat jane te perfshira ne enderat e tua.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
NEW YORK
Lloji: Ese argumentuese bindese
NEW YORK...
Te gjithe mendojne se New York-u eshte nje shtet fantastik, I paster e plot drite, por ...
E verteta e ka forc...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari...
kush jam une
Lloji: Ese argumentuese bindese
askush nuk na njeh ne me mire se qe njohim ne vetveten, askujt smund ti thuash se kush jam une?!.
K...
Fjalim
Lloji: Ese argumentuese bindese
Teksti:
Jemi sot ketu, 100 vjet pas shpalljes se pavaresise. Deshira e te pareve tane per nje shte...
Pro apo Kunder deni...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Pro apo Kunder denimit me vdekje? Kur e degjon kete pyetje te rrenqethet pak mishi sepse kur mendon ...
Shqiperia Ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqi...
Shqipëria dhe ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kur flitet për emigrimin te gjithë shqiptarët e ndjejnë veten të përfshirë. Të gjithë jemi ...
JAM AQ E ZENE ME JE...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Sot dikush me beri moral. O Zot!
Si dreqin guxoi ta bente kur ai vete si numeron dot gabimet qe ben...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ne jeten e perditshme disa gjera qe na vrasin, e qe patjeter duhet t'i bejme, jo na deshira, por se ...
besa e shqiptarit
Lloji: Ese argumentuese bindese
vepera ime duhet te jet per besen e shqiptarit se si shfaqet ajo te ne.dhe a esht ajo nje kontrat e ...
Pse kafshet shtepia...
Lloji: Ese argumentuese bindese
une mendoj se kafshet shtepiake jane te rendesishme per njerezimin perndryshe nuk do ta kishin emrin...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Njerëzit autistë jane si te gjithë të tjerët,ata nuk janë te semure mendorë apo me aftesi te ...
Komentet e fundit!
Emri:
adenajda
Email:
delajdaallani@liva.com
Komenti:
hahaha shume per te qeshur ( po bej shaka por eshte shume mire)...