Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-11-01 21:56:43
Shikime: 16859
Raporto

Likes: 9 Dislikes: 3

Titulli: Gjuha identiteti im neper bote

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Gjuha
Autori: Eraldo
Shkolla: Rilindja
Klasa: 9A
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Gjuha eshte arti i komunikimit mes njerezve, eshte ajo nepermjet te ciles mendimi merr jete. Eshte dhe si e tilleduhet ruajtur e nuk duhet shtremberuar. Ajo nuk ehte vetem nje mjet komunikimi, ajo mbart me vete vlera shume te medha ,shoqerore, kulturore dhe historke.
Te zoterosh shume mire disa gjuhe do te thote te kesh ne mendjen tende nje nga pasurite me te medha qe ekziston. Sado qe ne ditet e sotme ceshtja e globalizimit te con ne perdorimine disa gjuheve nderkombetare , njerezit nuk duhet te harrojne se gjuha e tyre eshte ajo qe i ben ata te jene te vecante dhe te plote ne figuren e tyre. Gjuha ametare perfaqeson dicka te madhe,kudo qe shkosh neper bote sado gjuhe qe te mesosh ,sado njerez te takosh ,asnje dhe asgje nuk do te gezoje aq shume se te flasesh me dike ne gjuhen tende. Gjuha eshte padyshim identiteti im neper bote.
Cdo njeri duhet te jete i vetedijshem se mbart me vete nje vlere qe peshon rende. Eshte pikerisht gjuha ajo qe do e beje ate unik ne bote, do jete ajo qe do ta krijoje identitetin e tij.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Eraldo - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=1646&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme
Poezi per stinet
Lloji: Ese argumentuese
Dimri vendin pranveres ia ke Bora shkrin nuk ka me. Lulet celin sa me ska Si pranvera ne bote nu...
libri dhe vlerate t...
Lloji: Ese argumentuese
Libri është një nga shpikjet më të mrekullueshme të njerëzimit. Njerëzit e lashtë I shkrua...
Adoleshentet dhe te...
Lloji: Ese argumentuese
Te dashur mami dhe babi , Une qe me perpara ju kam kerkuar qe te me blinit nje celular , por tan...
Dashuria ndaj famil...
Lloji: Ese argumentuese
Dashuria ndaj familjes është detyrim njerëzor Q...
"E arrdhmja ime ës...
Lloji: Ese argumentuese
Jetojme duke ëndëruar,dhe vdesim pa e perfunduaf endren. Tentojme te lidhemi me nje realitet por ...
Topit
Lloji: Ese argumentuese
Topit I bukur ...
Fjalët e huaja
Lloji: Ese argumentuese
Fjalët e huaja po përdoren në shumë fusha të jetës.Në Shqipëri,veçanërisht përdoren. edhe...
Trashegimia kulturo...
Lloji: Ese argumentuese
Trashegimia kulturore e vendit tone eshte simbol i rendesishem qe tregon vlerat materiale,shpirtit n...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te mir...
Bota
Lloji: Ese argumentuese
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe as...
Vlera e jetes njere...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëz...
bota e femijeve dhe...
Lloji: Ese argumentuese
Nëse jetën do ta shihnim si një univers padyshim Dielli do të ishte fëmijëria. Nëse jeta do t...


Komentet e fundit!

Emri: Kar
Email: Lali.goni@yahoo.com
Komenti: Shm vk
  Pergjigju

Emri: kejsi
Email: Marjol Muslli@hotmail.com
Komenti: eshte shume e vecante
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 16 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.