Artistet Shqiptare ne bote , jane po ato qe i japin vlera nje kombi , jane ato qe percjellin nje kulture dhe i lene stafeten brezave ne vijim, jane artistet ato qe mes nje situtate apo nje tjeter na bejne te ndihemi krenare sa here degjojme emrin e tyre. Artistet e nje vendi jane ambasadoret me te mire qe mund te kete nje shtet,. Vendi yne eshte nje vend me nje kulture te lashte dhe menyra se si ka arritur e fresket deri sot jane keto artiste qe deshira e tyre per art te vertet kurre nuk ka shteruar. Por ndoshta jo vetem arti tradicional, por dhe ai modern eshte ajo qe i pershtatet artisteve tane qe nuk mjaftohen vetem me famen ne nje shtet por kerkojne endrrat e tyre ne shtete me te medha. E ndoshta jo vetem per kete arsye, por duket sikur ajo bote i kerkon keta artiste te vetet qe e duan artin i perkushtohen dhe mbi te gjitha kane talent . Nuk flasim ketu vetem per kengetare apo kercimtare por kemi parasysh artiste te fushave te shumta, te piktures te sportit; apo te ndonje arti tjeter. . Deshira per te qene i suksesshem nuk i shtyn keta artiste ti lagohen vendit por se ketu ku jane ato nuk marrin vlerat e merituara, jo te gjithe e kuptojne cdo te thote artiste , talent dhe pune ndersa bota e madhe u jep famen sigurine dhe mbeshtetjen . Prandaj artistet shqiptare jane ambasadoret me te mire qe kane ngritur larte vlerat e kombit tone nje vend qe jo cdo kush e njeh, por artistet tane jane performuesit e skenave me prestigjoze. Permendim ketu Inva Mulen , nje soprane e mrekullueshme por qe skena e botes di ta vleresoje aq sa duhet , a do te ishte po aq e famshe po te vazhdonte karriera e saj ne Shqipreri , ndoshta jo .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
Butrint Imeri
Email:
ButrintImeri@hotmail.com
Komenti:
E bukur me pelqeu ishte eseja me bukur qe kam lexuar ndonjehere tjeter.RESPEKTE NGA BUTRINTI PER TE GJITH ARTISTET SHQIPETARE NE VECANERI Z.AGOLLI