Ne fakt eshte paksa e veshtire te flasesh per gjithe keto vite. Eshte e veshtire te tregosh per 100vjet liri,100vjet krenari, 100vjet trimeri. Eshte po aq e veshtire sa te tregosh per te gjithe personat e shquar qe gjate gjithe kesaj e kane bere kete vend te njihet per vlera mjaft te medha. Ka data te cilat e bejne shqiponjen e flamurit tone te fluturoje.
Data 28Nentor !! Historia mund te flasi me shume nga c’mund te them une per te, por nuk mund ta tregoj me aq krenari sa e tregoj une. Me vjen natyrshem te permend emrin “Ismail Qemali” dhe jam e sigurt se ky emer flet vete per te gjithe shqiptaret. Nje burre i mocem qe ngriti flamurin ne flladin e eres, qe percillete armiqte nga kufiri i shtetit tone. Nje individ qe jam e sigurt qe njihet dhe jashte shqiperise.
Pavaresia e Shqiperise solli mjaft risi. Solli krijimin e nje shteti te pavarur, nje shteti qe sot njihet si vend i shqiponjave, si vend i burrave krenar dhe puntor, si vend i cili ze nje pjese shume te vogel ne bote, por qe per te gjithe ne mbart nje rendesi te madhe. Nje vend qe per vite te tera me radhe njihej si nje vend i mbyllur nga te tjeret, si nje vend qe nuk kishte nevoje per ndihmen e nje shteti tjeter. Shqiperia eshte nje vend i cili ne nje fare menyre dinte si te ecte vete perpara, ndonese me hapa te vogla. Por fundja cdo gje e madhe nis nga dicka e vogel. E si cdo vend tjeter pati dhe ai rebelimin ndaj deres se tij te mbyllur, duke u kthyer ne nje vend qe tashme kishte mundesi te levizte lirishem kudo.
Do te ishte apsurde te mos permendim se sa shkrimtare e moren penen ne duar per te shkruar per pavarsine e vendit tone. Se si ato fjale qarkulluan kudo anembane.
E si mos te permendim shprehjet e popullit, qe tregojne gjithmone e me shume se sa e duan shqiptaret shqiperine. Nder te panumertat do te vecoja njeren prej shprehjeve, e cila sa here qe thuhet, zgjon te une nje ndjenje qe qendronte diku e strukur: “Duaje atdhen, si shqiponja folene !”.
Dhe lind pyetja: “A ekziston ndonje shprehje tjeter qe mund t’i pershtatet me shume vendit tone ?!” , dhe me plot gojen e them JO.
Vendi im eshte vendi i shqiponjave, eshte vend i te fortit, i krenarise, i patriotizmit, i gjithckaje pozitive dhe krahasimi me shqiponjen eshte krahasimi me dinjitoz qe mund t’i behej.
Shqiponja, mbreteresha e qiellit, ajo qe nuk di te lej te voglin e saj vetem e te pambrojtur, ajo qe nuk do te largohet kurre nga foleja e saj.
Ja pra, keshtu jane dhe shqiptaret, mbreterit e tokes se tyre. Mbreterit te cilet sot festojne 100vjetorin, krenar si gjithmone. Keta jemi ne, kta jane shqiptaret, nje popull qe si kurre asnjehere me para do te festojne 100vjetorin e pavarsise se tyre.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
jonathan pano - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/100+vjetori+i+pavaresise/446
Vepra te ngjashme
Perse me pelqen te ...
Lloji: Ese argumentuese
Librat jane nje det fjalesh i mbushur me dije e imagjinate. Jane celes i cili hap dyert e nje bote n...
kurbeti
Lloji: Ese argumentuese
kurbeti si gjithe gjerate e veshtira si fillim duket si nje loje , per te fituar te ardhura sa me sh...
Pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Pranvera eshte nje stine shume e bukur,ku natyra fillon te ngjallet e te gjelbrohet,oti fillon te ng...
Une votoj per vete
Lloji: Ese argumentuese
Unë votoj, për vete...
Jetojmë në një shtet i cili është në zhvillim e sipër dhe sfida më...
ji vetevetja
Lloji: Ese argumentuese
" Mos u dëshpro! Do të vijë koha kur do të jesh i kerkuar nga ai që më së shumti të ka urrye...
gjuha shqipe thesar...
Lloji: Ese argumentuese
Besa,lufta,shpresa qenë ato të cilat na ndoqen gjer këtu.Na ndoqen ne gjdo hap qe bëbë drejt li...
si ti bindim prinde...
Lloji: Ese argumentuese
Si ti bindim prinderit per dicka?
Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,k...
Gjakmarrja plage e ...
Lloji: Ese argumentuese
“Gjakmarrja” problem,pengese e shoqerise tone.Ajo eshte nje fenomen mjaft I perhapur po aq shume...
Pablo dhe Franceska
Lloji: Ese argumentuese
Mbasi Virgjili I tregon Dantes hijet e Semiramisit , Kleopatres, Helenes, Paridit e Tristanit, Ai i ...
mos i humb shpresat...
Lloji: Ese argumentuese
kur fati te deshperon kur asgje nuk te shkon kur te jesh lodhur nga kjo jete kur te ket lodhur ky re...
Shendritsi i nje er...
Lloji: Ese argumentuese
Po shkruaj me thellesi te zemres,po shkruaj me thellesi te shpirtit por keto fjal qe po i shkruaj be...
Dite me shi
Lloji: Ese argumentuese
Bie një shi i lehtë.Rrugët e qytetit janë të heshtura e të zymta.Dëgjohet vetëm melodia e ë...
Komentet e fundit!
Emri:
Maria
Email:
marku_maria@yahoo.com
Komenti:
bravoooooo nje ese sic duhet per pavaresine e vendit tone te lumte
Emri:
besa
Email:
viktoriaa@hotmail.co.uk
Komenti:
Shume ese e bkr bravo......po ti ana dine te besh ese me te bkr ..nqs po pse nk i publikon ??????
:)
Emri:
Rreze
Email:
rreze-arta@live.com
Komenti:
Bravo eshte shum shum ese e bukur te lumt ,eshte taman ajo qe me duhej per hartim ne gjuhen shqipe faleminderit me respekt nga rrezja :)
Emri:
Artina
Email:
artiola_elezi@live.com
Komenti:
Mire ! Themi se kufjte e Shqiperise e ndajne Kosoven dhe Shqiperine ?! Kjo eshte veq se nje privilegj i kesaj qeverie . Populli yne duhet ti mposht te gjitha sepse qdo njeri ne jete eshte i barabart me tjetrin . Ne duhet te jemi si me pare , nje Shqiperi qe ta marrin shembull e gjithe bota , NJE SHQIPERI ETNIKE . Sa per Ese-n eshte jasht mase me vlera.