Data e postimit: 2013-11-06 15:36:26
Shikime: 16846
Likes:
7
Dislikes:
3
Titulli:
letersia shqipe
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
letersia eshte teresia e te gjitha veprave te shkruara dhe ato gojore.Ajo eshte cilesuar si art i fjales se shkruar.letersia shqipe eshte e lidhur ngushte me gjuhen dhe historine e popullit shqiptar.Ne fushen e letersise eshte ndier ashper dhuna e shtetit diktatorial ndaj intelektualeve qe e kundershtuan me force ate.Mjaft njerez te letrave e pesuan rende.Disa prej tyre u vrane , disa u internuan dhe disa te tjere u burgosen.Ate qe nuk mundi ta bente letersia e shkruar e beri vete populli me krijimet e tij te bukura dhe folklorike te cilat perbejne nje monument te panderprese te historise se letersise.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
rosela - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=1659&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
ndotja e natyres dh...
Lloji: Ese argumentuese
Natyra eshte gjithcka ne kemi ajo eshte e brishte dhe demtohet lehte.Nje menyre e mbrojtjes se natyr...
Bukuri e Shemtuar
Lloji: Ese argumentuese
Bukuria eshte persosmeri e hidhur, do te thoja une. Pasi te kesh pire nektarin e saj, pasi te kesh s...
Te gjitha do te sh...
Lloji: Ese argumentuese
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam...
Te rrosh a te mos r...
Lloji: Ese argumentuese
E jeta nese mund ta quaj jete , nese mund ta quaj vend per te jetuar ket pjese bote, ku une bej pj...
Udheheqes ideal
Lloji: Ese argumentuese
Kush nga ne nuk do të donte që të ketë një udhëheqes i cili të quhet i denjë teksa udhëheq...
miqsi apo dashuri
Lloji: Ese argumentuese
Te kesh shok apo te dashur kjo eshte ceshtja,
I dashuri eshte nje person qe ti e don me gjith shpir...
Life is shit
Lloji: Ese argumentuese
Krejt njerz tpavlere , dyftyrsha , bot e mbushun me aktore , egoista , njerz pa ndjenja.Kjo bote ta ...
jeta dhe ndjenjat
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte nje dhunti nga zoti ! NE duhet ta respektojm dhe ta mbrojm jeten dhe jo ta demtojm me gje...
Dite me shi
Lloji: Ese argumentuese
Bie një shi i lehtë.Rrugët e qytetit janë të heshtura e të zymta.Dëgjohet vetëm melodia e ë...
Vetmia...
Lloji: Ese argumentuese
Kush jeton i vetmuar e qe here pas here e merr malli per te qene ne nje shoqeri, kush ndjek nderrimi...
Perdorimi i celular...
Lloji: Ese argumentuese
Perdorimi i telefonave celular vazhdon te zgjerohet cdo dite e me shume duke u perdorur qe nga femij...
"PERRALLAT JANE PAS...
Lloji: Ese argumentuese
Kur isha e vogel me pelqenin perrallat qe me tregonte gjyshja kur me vinte ne gjume. Ajo ish nje gru...
Emri:
Romeo
Email:
janiromeo00@gmail.com
Komenti:
/
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
Romeo
Email:
janiromeo00@gmail.com
Komenti:
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
kela
Email:
klea25@gmail.com
Komenti:
u kepute
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
orges
Email:
orgesmata@hotmail.com
Komenti:
Pergjigju
Emri:
elda
Email:
eldahymeraj@hotmail.com
Komenti:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti