Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7232
Data e postimit: 2020-04-28 17:46:23
Shikime: 7928
Raporto

Likes: 7 Dislikes: 3

Titulli: ʹʹBota eshte nje univers dhune dhe pakuptimesieʹʹ

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Bota
Autori: Autori eshte i fshehur!
Shkolla: -
Klasa: -
Qyteti: -
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Bota eshte hapesira e pafundme ku ne lindim,jetojme,vdesim. Cdo njeri e shikon boten me nje sy tjeter,disa ia kane pare frytet e mira jetes ne kete bote e disa nuk kane pare as rrenjet e saj. Bota eshte nje univers dhune dhe pakuptimesie, ku shumica e njerzve jetojne thjesht per zili te te tjereve dhe nuk kuptojne dhimbjet dhe hallet e tyre.

Pike se pari dua te theksoj qe bota ku ne jetojme eshte e mbushur me lloj-lloj njerezish te feve,krahinave,gjuheve te ndryshme. Ajo qe na bashkon eshte bashkejetesa dhe humanizmi por as keto nuk funksionojne sic duhet. Shumica e njerzve bien pre e dhunes ose jane vete shkaktaret e saj. Ka dhune kudo,ne familje, ne shkolle,ne rruge si edhe ne institucione te ndryshme sociale,kulturore,shteterore a private. Ajo qe eshte me e hidhur dhe vlen te theksohet eshte qe njerzit nuk bejne asgje per te ndalur kete dhune por duket sikur e kerkojne vete, duan te dhunojne e te dhunohen sikur te ishte dhuna arsyeja e clirimit te tyre nga brengat. Sapo hapim televizorin ose radion gjerat e para qe degjojme jane : dhune,krim, plagosje,grabitje. Te vjen qe te thyesh ate televizor ose radio. Ja serish nje ide dhune erdhi ne koken time dhe me e bukura eshte qe thjesht sa me pershkoi mendimet. Eshte paksa e pashmangshme.

Se dyti theksojme qe bota eshte nje univers pakuptimesie dhe po aq e pakuptimte ne vetvete. Njerzit nuk po kuptohen me me njeri-tjetrin. Me pare thuhej se ajo qe na dallon nga kafshet eshte komunikimi por as ate nuk po arrijme dot te bejme pasi ndersa jemi duke biseduar per nje fare kohe vjen nje moment dhe plas sherri ashtu si I pakuptimte. Kemi arritur nje kohe ku burri nuk kupton gruan,babai nuk kupton djalin,vajzen .Femijet mendojne gjate gjithe kohes se prindrit nuk I kuptojne dhe nuk flasin aspak me ta. Duke filluar moskuptimet ne familje qe eshte qeliza baze e shoqerise,infektohet me kte moskuptueshmeri edhe vete shoqeria dhe si rrjedhim, bota ne teresi.

Me tej dua te shtoj se bota eshte universi me I pakuptimte. Ne cfaredo lloj bote qe jemi pra:ate te muzikes,artit,talentit, kemi keto kontradikta. Nuk ka rendesi bota por ata qe e perbejne ate. Sikur te zbuteshin keta elemente negative cdo bote do ishte ndryshe,njeriu ne vetvete nuk do mbyllej ne boten e tij te brendshme e te merzitshme por do te shkonte tej e me tej matane universit me idete e tij liberale.

Ka shume njerez te cilet thone se bota eshte nje vend I bukur plot ngjyra e njerez te mire. Jam pjeserisht dakord me kete sepse ekziston ende nje perqindje e vogel humanesh te cilet ndihmojne e kuptojne te tjeret,disa humane qe jane kunder dhunes dhe krimit. Keta jane vertete qenie hyjnore pasi bejne cdo gje per te zgjidhur keqkuptimet. Ata mendojne keshtu sepse kane pare anen e ndricuar te ketij universi. Sic e permenda me larte kane pare frytet e jetes , por jane fare pak ne krahasim me qeniet cnjerezore.

Si perfundim dua te bej nje refleksion dhe te permend nje fjale te urte.Sic thone te paret ‘bota eshte helm e mjalte perzier’, kjo do te thote qe cdo gje perzihet ne kete bote,eshte medalioni me dy faqe,e mira dhe e liga por fatkeqesisht e mira eshte fare pak kur ne anen e erret te medaljes qendrojne si dhuna ashtu edhe moskuptimesia. Keto fenomene jane shume te demshme per ne dhe per brezat e ardhshem pas nesh,duhet te perpiqemi te zbusim sadopak keto fenomen.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     VepraNgaJu.com - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/%CA%B9%CA%B9Bota+eshte+nje+univers+dhune+dhe+pakuptimesie%CA%B9%CA%B9/7232


Vepra te ngjashme
Dhuna ne shoqerine ...
Lloji: Ese argumentuese
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk...
PSE???
Lloji: Ese pershkruese
sa bukur do te ishte sikur te kisha mundesi ta ktheja kohen mbrapsht para shume vitesh edhe para se ...
Pse?
Lloji: Tekst pershkrues
Pse? Pse-ja eshte pyetja me e madhe e njerzimit.Sa here mund ta keni bere kete pyetje,prit me lere t...
Bota Ime Perfekte
Lloji: Ese argumentuese
Nese une per nje moment do te kisha fuqine per te udhehequr boten, atehere ne boten time perfekte nu...
ese argujmentuese b...
Lloji: Ese argumentuese bindese
hyrja: une menndoj se kashet shtepiake jane shume te rendesishem per disa njerez, perfshire edhe m...
kafshet shtepiake
Lloji: Ese argumentuese bindese
une mendoj se kafshet shtepiake jane shume te rendesishme per njerezit por prinderit e mi nuk mendoj...
Dhuna
Lloji: Ese vleresuese
Perse jetojme? A lindim perfekt apo rritemi bashke me gabimet qe jeta te ben te perjetosh?Apo mos n...
Vetmi :(
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh i huaj, i vetem, a eshte e njejte me te qenin i vecante? Kesaj pyetje do te mundohemi t’i...
Cilet nga 2 botet d...
Lloji: Hartim
Kjo eshte nje pyetje aq e veshtire por edhe e lehte njekohesisht.Te dyja botet jane te rendesishme n...
Bota
Lloji: Ese argumentuese
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe as...
Te gjitha do te sh...
Lloji: Ese argumentuese
Te flaesh per kete teme sot une e kam shume te veshtire ndoshta sepse jam akoma nje vajze qe nuk jam...
Libri apo interneti...
Lloji: Ese argumentuese
mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje te ardhme me te pasur me fjale magjike, me mendim...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.