Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 1029
Data e postimit: 2013-03-24 18:09:16
Shikime: 5835
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: Shendritsi i nje erresire

Lloji: Ese argumentuese
Tema: SHendritsi i nje erresire
Autori: Sidorela Musaj
Shkolla: Kajtaz Gashi -Burim
Klasa: Kl XI
Qyteti: Klin
E-mail: lela_musaj@postribe.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Po shkruaj me thellesi te zemres,po shkruaj me thellesi te shpirtit por keto fjal qe po i shkruaj besoj qe do te peshojn aq edhe sa them.Esht e kot te mundohesh kot per gjerat e kota,edht fitimprurse te fitosh ne gjerat qe duhesh fituar,esht vajtim te vajtosh ne gjerat e vajtuara por jeta esht e till ne qfar do menyra duhet jetuar.Fol,ec,mos u ndal,lufto ate qe duash kerkuash e qe ne fund ta gjesh.Nuk do te thosh te jesh njeri i paser nga jasht te thuash kush jam une...jo mos thuaj....thuaj ateher kur ti ke pasuri nga mbrenda ateher thuaj jam une thuaj kam shpirt,jam njeri sikur te tjeret kam nje zemer,nje jet,nje te perparme,kam shpres por edhe ne fund vdekje por zemer te pasur.jAM SHENDRITES I ERRESIRES qe zemra me ben drit nga jasht,ne ate rrug ku gjindem mi jep drit e lumtori ooooo njerz....jeto ata qe jeta ta ka drejtuar, mendo te miren ne mendje per ta ofruar behu i pasur me zemer e jo me fjal, behu ai njeri qe bota te solli cdo gje ty behu SHENDRRITES NE ERRESIR.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Sidorela Musaj - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Shendritsi+i+nje+erresire/1029


Vepra te ngjashme
shendrites i nje er...
Lloji: Ese argumentuese
jam duke shkruar me tellesi te zemres,me thellesi te shpirtit jam duke e kujtuar jeten qe ma ofron t...
Fjale Nga Brenda
Lloji: Ese shpjeguese
S'di nga me dalin keto fjale.Ndoshta eshte fajtore deshira ime qe dua te behem shkrimtare ose afajet...
Te jetosh...
Lloji: Ese pershkruese
Jeta..,eshte egzistenca e njeriut, shum njerez kan gjethqka qe duan, ndersa shum te tjerve ju mungon...
"Qëndro~Beso"
Lloji: Poezi meditative-filozofike
Çka po fol bre a spo kupto Çka po sillesh keq kur kerkon Spo e degjo a asht mir me Kan kshtu o...
Harmonia ne shoqeri
Lloji: Poezi dramatike
Te jetosh ne harmoni kerkon pune me shume se nga nje njeri. Qe te kete paqe ne bote duhet qe nena...
Dashuria e humbur
Lloji: Poezi dashurie
Nese sme do me Eja dhe ma thuaj Nje shpirt qe ka vuajtur Prape do te vuaj. Do lendosh nje zeme...
shoqes time qe me k...
Lloji: Hartim
shoqja i me e dashur ti ishe shoqja ime e dashur ti ishe shpirt e engjell per mua ti ishe ajo q...
Lumturia
Lloji: Ese pershkruese
I lumtur nuk eshte ai qe e ka me te miren e cdo gjeje por ai qe di te marr me te miren nga gjithecka...
"Jetoje Jeten"
Lloji: Poezi meditative-filozofike
Jetoje jeten ashtu sikur ç'të vjen Asnjeher mos u dorëzo leht ,nganjeher Të vijn edhe mendim...
"Prinderit"
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit-jan ata te cilet na keshillojn per rrugen e drejt.Ndonjeher ata marrin vendime shum te ves...
Urtësia
Lloji: Poezi meditative-filozofike
Urtësi është një gjë që është e vërtetë ...
shqiperia
Lloji: Poezi lirike
Moj nene Shqiperi une tek ty do te vij se une te ti ndjehem si zog kur krahet e mi i hap ne liri...


Komentet e fundit!

Emri: besa
Email: griselda.gjoni1@hotmail.com
Komenti:
  Pergjigju
Emri: sidorela
Email: lela_musaj@postribe.com
Komenti:


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
8 + 9 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.