Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2013-12-03 23:05:13
Shikime: 14565
Raporto

Likes: 1 Dislikes: 1

Titulli: Perse me pelqen te studioj?

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Perse me pelqen te studioj?
Autori: Ersi
Shkolla: ---
Klasa: XI4
Qyteti: Tirane
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Jeta eshte si nje shtegtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shume pergjegjesi,rritemi ne krahet e familjeve tona.Qe kur futemi ne klasen e pare hedhim hapat e pare ne rrugetimin e gjate te jetes. Aty degjojme per here te pare fjalet studim dhe e ardhme.Nga ky moment ne mendjet tona lind deshira per te studiuar,ne realzimin e atyre endrrave qe celin ne zemrat tona. Me pelqen te studioj pikerisht per te siguruar nje te ardhme te lumtur. Te marresh njohuri do te thote te behesh nje njeri i ditur, pergjegjes, i afte per te kaluar cdo sfide, pra me pak fjale te jesh nje njeri i kompletuar. Vetem me ane te studimit do te arrijme ne momentin per zgjedhur degen per te cilen do te studiojme, te gjejme profesionin qe do te ushtrojme dhe me pas ku te pasqyroje dijet qe kemi marre me vullnetin per te mesuar. Ka edhe nga ata moshatare te mi qe nuk perlqejne te studiojne dhe perpiqen te shfrytezojne kohen qe kalon shume shpejte, por koha do tua tregoje kur te perballen me veshtiresite e kesaj jete. Ne keto koohe ku jetojme ka vetem nje rruge per te pasur te ardhme, ka vetem nje rruge per te mos humbur fillin e ejtes, ajo eshte rruga e dijes.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ersi - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=1763&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme

Lloji: Ese argumentuese
Njerëzimi që prej fillimit te kohërave ka krijuar ato që kanë sjelle fatkeqësite e tij më të...
Zgjedhjet e individ...
Lloji: Ese argumentuese
Cdo njeri kur lind I kanoset nje jete e gjate me zgjedhje e vendime te ndryshme .Kjo ,pasi e...
gjaegjeze
Lloji: Ese argumentuese
jane 5 gropa me uje 3 gropa i pi lopa. sa gropa ngelen? dhe pse?...
Dhuna ne shoqerine ...
Lloji: Ese argumentuese
Sapo lindim ne behemi pjese e nje trungu shoqeror te quajtur familje. Por pjese e kesaj familje nuk...
Kush jam une?
Lloji: Ese argumentuese
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetu...
prinderit
Lloji: Ese argumentuese
prinderit jan gjithqka per ne ata na japin jete na japin dashuri na ndihmojn per gjithqka na japin e...
Ceshte dilema?
Lloji: Ese argumentuese
Tek vetvetja dallohen dy un qe kan te bejne me zerin e nenvetdijes dhe me zerin e vetdijes.Aty ndodh...
ura me tre harqe
Lloji: Ese argumentuese
Në qendër të librit “Ura me tri harqe” gjendet një baladë, dhe ishte më e urtë të për...
Vera( Stinë)e ënd...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo ese është për të gjithë ata persona të cilët ju pëlqen stina e verës por jo vetëm. M...
Jeta eshte e bukur ...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte nje enigme e shtruar ne menyra te ndryshme por me zgjedhje te pakta.Ajo eshte nje udhetim...
Bota Sot
Lloji: Ese argumentuese
q ndodhi me keto fytytra qe me pare ishin entuziaze me hare plot shkelqim e gezim.Cila eshte arsyej...
liria
Lloji: Ese argumentuese
Liria eshte fjala qe perkufizon kete ndjenje qe buron thelle nga zemra e qdo njeriu.Eshte ajo ndjenj...


Komentet e fundit!

Emri: juri
Email: jurgen.ruci@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju

Emri: anisa koni
Email: anisa.k@hotmail.com
Komenti: shume e bukur te lumte
  Pergjigju
Emri: Ersi
Email: ersiljagjoni@hotmail.com
Komenti: Shume faleminderit

Emri: zade qerkezi
Email: zadeqerkezi@hotmail.al
Komenti: e bukur shum por dhe e vertet
  Pergjigju
Emri: Ersi
Email: ersiljagjoni@hotmail.com
Komenti: Faleminderit


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
3 + 4 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.