C'eshte kritika? Kritika eshte nje gjykim,nje gjykim i vleres se librave,qe ne shume pikepamje mbeten mjaft afer me perkufizimet e sotme per kete problem,ku qenesisht kritika merret si vleresim.Ajo ka si qellim,qe sa me thellesisht t'a zbuloje kuptimin dhe bukurite qe fshihen ne veprat konkrete letrare te se tashmes e te se kaluares,ia lehteson kuptimin lexuesve dhe e ben leximin me te plote dhe me te kenaqshem.Duke qene se kritika ka nje nje ndikim shume te madh ne letersi,ajo kthehet edhe vete ne nje veper letrare sepse pervecse gjykon ne te njejten kohe edhe vlereson.Kritika mban nje qendrim te caktuar dhe kjo e zgjeron edhe me shume nje veper letrare,per nga mendimet,opinionet etj.Kritika eshte vertet shume e rendesishme sepse ajo ndertohet dhe zhvillohet mbi bazat e pershtypjeve dhe perjetimeve individuale te vepres se lexuar dhe mbresave qe te le vepra letrare.Ne ndryshim nga kritika e ideologjizuar kritika letrare eshte nje kritike"me estetike".Kritika nuk i sjell deme zhvillimit te letersise perkundrazi,ajo gjykon,informon,shpjegon dhe vlereson.Mund te themi qe ne letersi ajo ka efekte pozitive,sepse i ploteson veprat dhe "i mbush" si nga ana e te menduarit apo edhe nga ana e te vleresuarit.Ne varesi te vepres kritika mund te jete pozitive apo negative.Kritika eshte e nevojshme ku nje veper nuk eshte e realizuar plotesisht,mungojne detaje qe vertet nuk duhen lene pa permendur.Nje veper letrare "e mire" nuk ka nevoje per kritike,edhe pse kritika ne kete rast nuk ka si te jete ndryshe pervecse kritike pozitive.Te kritikosh nuk eshte cnjerezore perkundrazi.Ai qe po kritikon po ben nje veper letrare me te bukur se sa ajo qe ishte!!!
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Niko Vincani - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Kritika/3790
Vepra te ngjashme
Sikur te mos rritem
Lloji: Ese argumentuese
Mos u nxito per tu rritur sepse ke kohen e duhur,do ta kujtosh kohen me nostalgji,do ta pyesesh vete...
Ndotja ne qytetin e...
Lloji: Ese argumentuese
Elbasani eshte nje nga qytetet me problematik te momentit nga ana e ndotjes, demtimit te mjedisit et...
Pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Kur u zgjova ne mengjesin e arte i cili shkelqente nga rrezet e arta dhe te ngrohta te diellit , ndj...
Po të isha arkitek...
Lloji: Ese argumentuese
Unë po te isha arkitekt së pari do ti kisha ndërtuar disa shtëpi për të varfërit do ti kisha ...
SI DO TA SHKRUANIT ...
Lloji: Ese argumentuese
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft ...
"Gjuha jone"
Lloji: Ese argumentuese
Gjuha,identiteti i nje kombi.
Te dua,shqipe!Gjuha shqipe,
gjuha e 6-milione shqiptarve te tjer...
jetimet
Lloji: Ese argumentuese
Te jesh jetim do te thote te mos kesh 1 ose te dy, gje e cila eshte shume e dhimbshme per femijen. P...
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi.
Ndonjehere tregohet shume e padr...
Heroizmi
Lloji: Ese argumentuese
Heroizmi është një përpjekje që tregon guxim. Heroizmi i bën njerëzit që te kryejnë akte t...
mbrojtja e mjedisit
Lloji: Ese argumentuese
Ambienti është ai në të cilin njeriu zhvillon veprimtarinë e tij jetësore dhe pa të, ai nuk d...
"Eshte lumturi e ma...
Lloji: Ese argumentuese
Eshte mire qe tu sherbesh te tjereve dhe ti respektosh te gjithe e pa pasur meri ndaj askujt.Kur ti ...
Endrra e Prere
Lloji: Ese argumentuese
Ne kete poezi Dritero Agolli treogon mjeshterisht harmonine mes shtresave kuptimore te fjales dhe im...
Komentet e fundit!
Emri:
anisa qerreti
Email:
Anisaqerreti 1@gmail.com
Komenti:
Me pelqen shume sepse menyra esese tende perafron me esete e mia the pàfundme