Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 5850
Data e postimit: 2017-05-23 15:30:02
Shikime: 25474
Raporto

Likes: 41 Dislikes: 10

Titulli: ese

Lloji: Ese argumentuese
Tema: teknologjia sot,vlere apo pasoje negative
Autori: FJ
Shkolla: themistokli germenji
Klasa: 11b
Qyteti: korce
E-mail: fj.xhfi@yahoo.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

sot shkenca ka perparuar gjithnje e me shume,cka ka sjelle edhe zhvillimin ne aspekte me te gjera ne fushen e teknologjise.Zhvillimi i saj ka sjelle shume dobi ne jeten e anetareve te shoqerise,saqe mund te themi me bindje te plote se ajo konsiderohet si nje vlere per njerezimin.
Te dhenat e shumta kane treguar se zhvillimi i teknologjise ka pershpejtuar me teper kohezgjatjen e nje veprimi:keshtu qe n.q.s do te dergonim nje leter dikur me sherbimin postar,kjo do te kishte nje periudhe me te gjate kohore sesa n.q.s do ta shkruanim letren me e-mail.Dhe raste te tilla ka plot.Por kjo nuk lidhet vetem ne kete drejtim.Zhvillimi i teknologjise ka sjelle edhe perhapjen e nje larmishmerie objektesh si kompjuteri,celular,tabletat etj,te cilat ua kane lehtesuar me teper punen njerezve.
Nga ana tjeter teknologjia ka krijuar nje lloj varesie patogjenike me individet.Kjo ka sjelle qe ata te mos kalojne shume kohe me shoqerine,te kene probleme te ndryshme etj,dhe per keto fakte teknologjia eshte vleresuar nga nje pjese e personave si pasoje negative.
Megjithate studimet e fundit kane treguar se personat qe punojne dhe shfrytezojne zhvillimin e teknologjise kane nje memorje mjaft te pasur me informacione nga fusha te ndryshme si dhe kane nje kulture e cila spikat ne shoqeri.Gjithashtu ia vlen te theksohet se perdorimi i teknologjise neper shkolla ka sjelle nje nivel te larte te standartit te oreve mesimore,nxenesit kane nje rritje ne notat e tyre dhe mesuesit kane nje lehtesim ne procesin e te shpjeguarit.
Per te gjitha keto teknologjia eshte nje nga dritaret e medha e cila i ka hapur rruge shoqerise te ece nr hapat e nje zhvillimi te pasosur te saj.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     FJ - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/ese/5850


Vepra te ngjashme
Teknologjia
Lloji: Ese krahasuese
A ndikon teknologjia per mire apo per keq?shume femije kqne krijuar nje lloj varesie ndaj teknologji...
Teknologjia dhe e a...
Lloji: Ese argumentuese
Bota eshte gjithnje ne levizje,ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme. Njerezimi ka ndrysh...
teknologjia dhe e a...
Lloji: Ese argumentuese
bota eshte gjithnje ne levizje ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme .Njereezimi ka ndrys...
Adoleshenca dhe spo...
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshentet e kane harruar komplet sportin sepse teknologjia i ka bere vares te saj.Teknologjia vit...
Pabarazia Gjinore
Lloji: Ese argumentuese
Pabarazia gjinore, nje fenomen shume i hasur kudo ne bote, sidomos ne Shqiperi. Pak nga pak ne shoqe...
Jeta pa teknologjis...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta pa teknologji Teknologjia eshte lidhur kaq forte me njerezimin sa eshte veshtire te ndahet nga...
SI DO TA SHKRUANIT ...
Lloji: Ese argumentuese
Vepra e Molierit eshte mjaft aktuale edhe ne ditet e sotme. Fenomeni i mjekeve te cilet jane mjaft ...
arsimi
Lloji: Ese informuese
dhe cdo dite pyes veten... cfare ndryshimi do te kishte ne bote nese nuk do te ekzistonte shkolla dh...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Shpeshhere jane bere luftra te pergjakshme, te cilat kane sjelle pasoja te renda:pasoja mendore dhe ...
Teknologjia ne jete...
Lloji: Ese argumentuese
Ne ditet e sotme teknologjia eshte zhvilluar teper duke lehtesuar jeten e njerzve dhe duke ndryshuar...
si ti bindim prinde...
Lloji: Ese argumentuese
Si ti bindim prinderit per dicka? Duke ditur se jeta eshte nje rruge qe duhet kaluar deri ne fund,k...
Lufta midis brezave
Lloji: Ese krahasuese
Bashke me vitet kane ndryshuar edhe mendimet e mentaliteti I njerezve. Ne ditet e sotme, ata te cil...


Komentet e fundit!

Emri: Edona
Email: Z.sherifi@icloud.com
Komenti: Edona
  Pergjigju

Emri: winn
Email: alb32@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 7 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.