Data e postimit: 2014-01-22 16:33:15
Shikime: 8226
|
|
Likes:
1
Dislikes:
0
Titulli:
Perdorimi i celularit ne shkollen fillore
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Perdorimi i telefonave celular vazhdon te zgjerohet cdo dite e me shume duke u perdorur qe nga femijet e vegjel e deri te te moshuarit. Cdo gje ka kohen e vet, dhe nje veprim i tille mund te jete i demshem per femijet.
Une personalisht jam e mendimit qe femijet te mos perdorin celular. Oret e mesimit apo te gjumit po shpenzohen me tekste apo mesazhe duke lene pasoja. Prania e celularit tek femijet shkakton probleme me shperqendrimin apo mund te vere femijet ne rrezik nga persona te huaj. Por edhe ne qofte se leme pas te gjitha keto probleme, rrezet qe leshojne celularet shkaktojne shume demtime ne trurin e femijeve sidomos sepse trur i tyre nuk eshte plotesisht i zhvilluar. Nga ana tjeter duke mbajtur celular i jep siguri prindit. Per cdo problem qe mund te kete femija ai mund ta informoje prindin ne pak sekonda.
Por pavarsisht ketyre aneve pozitive une i qendroj mendimit qe femijet nuk duhet te mbajne celular sepse eshte i demshem.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Ersi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Perdorimi+i+celularit+ne+shkollen+fillore/2009
Vepra te ngjashme
Shoqeria jone e ver...
Lloji: Ese argumentuese
Cdo njeri mund te kete nje shoqeri por sa prej nesh e dine nese kjo shoqeri eshte e vertet apo e rre...
|
Pabarazia
Lloji: Ese argumentuese
Kjo jete eshte shume e cuditshme,shume e pakuptueshme le te themi.
Ndonjehere tregohet shume e padr...
|
Bota
Lloji: Ese argumentuese
Bota!! Nje gjithesi e mistershme ku luftohet per ekzistence,ku rutina e perditshme eshte kudo dhe as...
|
ceshte e bukura
Lloji: Ese argumentuese
ceshte e bukura
Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. aj...
|
shqiperia
Lloji: Ese argumentuese
Shqiperia eshte vendi i gjith shqiptarve.Une krenohem per shqiperin.Ne ne bote na perfajsojn sportis...
|
kushtuar babi tim ^...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo eshte hera pare qe po shkruaj per ty.
Dhe jo se nuk e kam ndjere ,por se te shkruash per ty nuk...
|
Ishin Dy Femije qe ...
Lloji: Ese argumentuese
Ishin dy fëmije që nuk i kishin prindërit, ata ishin shumë të mençur dhe një ditë shkoi agim...
|
Njerka ime
Lloji: Ese argumentuese
Epo un do tregoj nje histori te vertet e cila me ka nsodhur edhe mua pasi babi im me nene time kan p...
|
Fatin e kemi vetë ...
Lloji: Ese argumentuese
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botë...
|
iliada
Lloji: Ese argumentuese
akili dhe hektori kulti i heroizmit.akili eshte krye heroi i poemes,madje edhe atehere kur nuk merr ...
|
themelin e dashuris...
Lloji: Ese argumentuese
gjuha shqipe permban atdhetarine dhe dashurine sepse shume poete kane shkruar per to dhe e kane mbro...
|
pylli i heshtur
Lloji: Ese argumentuese
E cesht ky pyll kaq i vetmuar ku ska asnje njeri?E cesht kjo bote kur ska asnje pasterti?Kjo sesht p...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|