Të duash apo të të duan!?
Te duash dhe të të duan eshte sikur te ndjesh diellin nga te dyja anet…Dashuria esht ajo ndjenje e çilter qe kush e provon kurre se harron..Te duash dike do te thote te duash e te respektosh te besosh e te xhelozosh.
Ehh dashuria… po si mundet njeriu dike te dashuroje kur veten e tij sdi ta doje???Ja kjo esht ajo qe tgjith se kuptojn.Eshtë ajo ndjenja e vetebesimit e cila te ben qe të besosh tek te tjeret ,ti kuptosh e ti duash,po ajo ndjenje vetebesimi vjen si rrjedhoje e asaj qe quhet dashuri per veten.Para se gjithash duhet te dish te respektosh veten pa te respektosh të tjeret,duhet te dish te vleresosh e te ndeshkosh veten pa te vleresosh e te ndeshkosh dike tjeter. Eshte dashuria qe ndjen ti ndaj vetes ajo qe i ben t tjeret te te duan shume e me shume.Ehh pra miku im nuk mund te duash dike ne qofte se nuk di se ç’eshte dashuria.Pasi dashuria lind tek ne e vdes te dikush tjeter.
Nese nje dite ti do e kuptosh se ceshte dashuria pa dyshim qe ajo dite do te jete dita qe ti hedh nje veshtrim nga vetja.Do te jete dita qe ti do ti thuash vetes:”UNË MUND TJA DAL”
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!