Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2014-12-12 20:01:49
Shikime: 7427
Raporto

Likes: 2 Dislikes: 0

Titulli: metamorfoza

Lloji: Ese pershkruese
Tema: ndyshimi i koherave
Autori: ADELAJDA PRENGA
Shkolla: SH.M.I RUBIK
Klasa: 11
Qyteti: RUBIK
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Metamorfoza!
Në një ditë të bukur me diell dola shëtitje në zemër të metropolit tone.
Kishte shumë , shumë lëvizje , njerëz të ndryshëm qe ndiqnin rrugë të kundërta me njëri-tjetrin.Sec dëgjoje disa zhurma makinash , bori të pafundme , shitësit që të ofronin produktet e tyre , a thua të ishin më të mirat në botë ! Vallë c’ishin këto njerëz të vrenjtur me dosje nëpër duar , me makina të shtrenjta , që shikonin vazhdimisht orën duke nxituar për të kapur oraret e punës.
Më e bukura ishte se këta kalonin plot luks dhe elegancë sikur donin t’u bënin publicitet njerëzve te varfër , te ulur nëpër qoshet e rrugëve , me pjesë fizike te gjymtuara që shikonin nga këto njerëz te cekët sikur të ishin burimi i tyre i jetesës pavarësisht se këta të fundit nuk e vinin ujin në zjarr në këtë drejtim. Por ironia vazhdon edhe më tej kur shikoje nëna që kishin fëmijë nëpër duar duke u larë xhamat e makinave njerëzve të pushtetit , që edhe atë kosto të vogël pagese e jepnin me njëmijë llafe. Rrugëtimi im vazhdoi edhe me tej . Është një qytet i bukur , që çdo ditë e më shumë në të ngrihen minigradacela të reja ku duket sikur secila i shet mend tjetrës se kush është më e gjatë dhe kush më e bukur , apo se në cilën prej tyre bëheshin më shumë selfie.
Ah këto janë të rinjtë, të veshur bukur , me tablet dhe iphone nëpër duar, dhuratë nga babi , dhe me buzët me silikon dhuratë nga mami. Ata të binin shpesh herë dhe në shpinë pasi nuk e kishin fare mendjen se ku vinin këmbët dhe nuk nguronin as te thonin fjalën magjike të mësuar në kopësht tashmë të harruar , të ëmblën “Më fal”. Po , po ky është realiteti i sotëm ku secili sheh punën e tij , ku asnjëri s’do t’ia di për ty , ku morali dhe ndërgjegjia vlerësohen me notën 4 dhe teoria e marrjes së farës së kosit hua mbetet e pluhurosur në arkivat e komshinjëve të vjetër.Gjithsesi ndoshta u tregova pak kritike në shkrimin tim ,por megjithatë unë jam optimiste se Shqipëria jonë do të ecë përpara dhe do të ketë gjithmonë ditë të bukura me diell ose më saktë unë e dua me çdo kusht këtë ndryshim.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     ADELAJDA PRENGA - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/metamorfoza/3438


Vepra te ngjashme
Mbasdite Vone
Lloji: Ese pershkruese
Mbasdite vone.. Ka ndaluar dikush te shikoje mbasditen? Qe nga disa muaj me pare kam filluar te per...
Nena ...
Lloji: Ese pershkruese
Ehhh... permend fjalen Nene do te thuash kuptimin e jetes,ardhmerise dhe gjithesise !!!Qendro prane ...
Siluete mendimesh
Lloji: Ese pershkruese
Deti është i qetë sonte. Baticë. Hëna qëndron e drejtë mes hapësirave qe kane lene yjet...
varferia eshte prin...
Lloji: Ese pershkruese
semundja me e keqe qe ekziston ne shoqerine njerezore,asaj qe ende nuk i eshte gjetur kura,eshte var...
Ne jemi ne Toke per...
Lloji: Ese pershkruese
Ne jemi ketu ne Toke per te, nuk e di, ndoshta per shume gjera te ndryshme nga njera tjetra.Ndokush ...
Ditet e Dimrit
Lloji: Ese pershkruese
Sot ishte nje nga ditet e acarta te dimrit. Ishte aq ftohte saqe dhe ne Vlore po binte pak bore. Kud...
Gjyshi im
Lloji: Ese pershkruese
Personi me zemren me te madhe ne kete bote,personi qe me degjonte sa here flisja kot,personi qe me t...
Pyelli
Lloji: Ese pershkruese
Ne duhet te kujdesemi sa me shume per pyjet 🌳🌳. Duke mos i prer sepse pyelli eshte oksigjeni...
Perse te sdudiojme
Lloji: Ese pershkruese
Jeta është si nje shtëgtim ne kete bote ku jemi. Deri ne moshen 7vjecare jetojme nje jete pa shum...
Vjeshta-Stina E Pun...
Lloji: Ese pershkruese
Ohhhh... Isha Duke Fjetur Nje cicerrime e piklluar erdhi deri tek veshi im dhe me thoshte se po iki...
Mësuesja ime
Lloji: Ese pershkruese
Ah sa fjalë të ëmbla e shpirtërore kam për të të thëne ty e dashur. Vëtëm kur shqiptoj fja...
Ese Informative
Lloji: Ese pershkruese
Apolonia është qyteti antik në Shqipëri ndër më të mëdhenjtë në pellgun e Adriatikut dhe m...


Komentet e fundit!

Emri: arjola
Email: arjolatoskaj@outlook.com
Komenti: E cte them une? I ke then te gjitha. Bravo! Me mire prishet.
  Pergjigju

Emri: ygkh
Email: adelagjeci@yahoo.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.