Data e postimit: 2019-01-08 19:31:57
Shikime: 6869
|
|
Likes:
5
Dislikes:
1
Titulli:
Ese
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Nje nga institucionet me te rendesishme ne jete eshte shkolla.Shkolla eshte vater dije,shoqerie dhe nje jete.Sepse ne ne shkolle mesojme,mesojme se si te korrim suksese ne jete.Ne njihemi me shoqerine,krijojme nje rreth shoqeror qe jemi gjithnje se bashku dhe e mbeshtesim njeri-tjetrin.Shkolla eshte vater dije sepse ne mesojme per per boten,mesojme se c`eshte jeta dhe si te ecim me kmbet tona.Shkolla eshte e rendesishme sepse brenda saj perfshijme edhe librin.Libri eshte nje frymezim per jeten dhe argetimin .Po sepse libri eshte nje magji qe sapo te hyn ne mendje ,ne cast ai te keshillon ne menyre e tille qe ti nuk e kupton po menjehere e vepron.Nese korrim suksese ne jete kjo do e ndodhe prej shkolles...Sepse shkolla eshte vendi ku filluam rrugetimin tone...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Anisa.H - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Ese/6658
Vepra te ngjashme
Pasqyra
Lloji: Ese pershkruese
Nje pasqyre e vertete na nihmon ne qe te shohim veten tone ndersa ne nje pasqyre imagjinare ti mund ...
|
Qyteti i gabimeve t...
Lloji: Ese pershkruese
Nje qytet i mbushur me njerez te çuditshem te cilet kur flisnin i mungonin disa gërma ose fjale dh...
|
Ke qun shok?
Lloji: Ese pershkruese
Un nuk quj shok ate qe kam ni jet qe e kam njoft e nuk me njeh mire.Une quj shok ate qe nuk mshehet ...
|
Ndjenja
Lloji: Ese pershkruese
Le te themi se ndjeja akoma dicka , sikur skishte mbarur dhe donte te vazhdonte . Doja te vazhdoja p...
|
Dhuna ne shoqerine ...
Lloji: Ese pershkruese
Pikënisja e gjithçkaje ,ndonëse mistike apo e pakuptimtë për kohën , ekziston e jo vetëm kaq ...
|
njeriu prej argjile...
Lloji: Ese pershkruese
Gjate Nilit ne Sudan tregojne qe Jouku (Zoti) krioi njeriun prej argjile.Ne veri te vendit gjeti arg...
|
Shtepia e Endrrave
Lloji: Ese pershkruese
Shtepia e endrrave te mia !!
Shtepia , streha e dashurise dhe e kujtimeve te pafund qendron pady...
|
Gjyshi im
Lloji: Ese pershkruese
Personi me zemren me te madhe ne kete bote,personi qe me degjonte sa here flisja kot,personi qe me t...
|
Shiu
Lloji: Ese pershkruese
Kur u zgjova ndjeva nje zhurme te vogel...ishte shiu i cili binte pa pushim...Ky shi te them te drej...
|
vjeshta
Lloji: Ese pershkruese
Nje nga stinet e mia te preferuara eshte vjeshta.Vjeshta me pelqen sepse ka ngjyra te mrekullueshme....
|
pranvera
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte si nje burim jete.Sa here qe kemi nevoje per dicka ndryshe,per qetesi shpirterore i dre...
|
100 Vjetorii i Shqi...
Lloji: Ese pershkruese
Emocioni te pushton teksa fillon te flasesh sepse eshte shume e veshtire te flasesh per gjithe keto ...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|