Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2022-02-15 21:47:55
Shikime: 5165
Raporto

Likes: 12 Dislikes: 2

Titulli: Une,drejtues i shkolles

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Une,drejtues i shkolles
Autori: Filanja
Shkolla: Drita e Dijes
Klasa: 8A
Qyteti: Vlore
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Cdo nxenes e ka pyetur veten qofte edhe 1 here ne jeten tij nese do te donte te behej drejtues is shkolles ku ndodhej e njejta gje ka ndodhur me mua por ndryshe nga shumica e nxenesve te tjere te cilet do te donin te drejtonin shkollen pergjigjia ime do te ishte dhe po dhe jo. Pse do te thoni ju? Epo per te qene nje drejtor/eshe I nje shkolle te caktuar duhet te jesh nje njeri shume I duruar,I pergjegjshem gje qe besoj se une e kam por ne te njejten kohe duhet qe te jesh pak I rrept gje ne te cilen une nuk jam dhe aq e afte. Shume njerez kur marrin vendin e drejtuesit te shkolles na u tregokan mendjemadh po sipas meje qe te jesh nje drejtues/e i/e mire ne shkolle duhet qe te mos tregohesh mendjemadh/e por perkundrazi duhet te tregohesh nje njeri qe I trajton njerezit me respekt dhe miresjellje. Po dicka tjeter eshte se qe te jesh nje drejtues I respektueshem duhet qe te jesh nje person me reputacion ne menyre qe njerezit te ta kthejne respektin qe ti u jep atyre. Pervec kesaj nese une do te isha drejtuese e shkolle do te isha ngarkuar ne maksimum per shkak te detyrave te shumta qe do te kisha si per shembull zgjidhja e problemeve qe mund te kishte ne cdo klase.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Filanja - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Une%2Cdrejtues+i+shkolles/7877


Vepra te ngjashme
Jeta
Lloji: Ese pershkruese
Bruna Gjergo Jorgji 23.05.2011 · JETA,,,,,,,Jeta eshte si bicikleta, te rrezon atehere kur mendo...
marredheniet midis ...
Lloji: Ese pershkruese
Ne ditet e sotme,pakkush deshiron te jetoje ne nje familje te madhe. Kjo ndodh sepse kohet kane ndry...
Une dhe televizioni
Lloji: Ese pershkruese
Jetojme ne shekullin XXI dhe zhvillimi teknologjik bere bume te medha duke shpikur telefona,kompjute...
Endrra e prere
Lloji: Ese pershkruese
Sa bukur eshte qe ta veshim. Jeten me endrra, me deshira per te luftiar per nje qellim te realozojm...
Rruga per tek Drita...
Lloji: Ese pershkruese
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do ...
Adem Jashari
Lloji: Ese pershkruese
Adem Jashari trim legjendar u be ball armiqve tan. Adem jashari trim lirie ball per ball luftoi...
Valbona
Lloji: Ese pershkruese
Valbona nuk eshte thjesht nje destinacion natyror i Shqiperise,ajo eshte nje perzierie dukurish inte...
Udhetimet e mia per...
Lloji: Ese pershkruese
Ishte nje dite e mire kur shkuam ne Prishtine ne aeroportin Adem Jashari per te shkuar ne Londer. Ke...
Shoqeria
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria eshte po thuajse gjeja me e vlefshe Ajo te perkrah,ajo te tregon,a jo te do, pra ruaje sh...
"Gjakmarrja,nje pla...
Lloji: Ese pershkruese
Gjakmarrja,nje plage e shoqerise sone !!" Te flasesh per fenomene,fenomene te cilat shkaktojne plag...
Familja
Lloji: Ese pershkruese
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i ca...
Ne zemren time jeto...
Lloji: Ese pershkruese
Ne zemren time jeton fjala liri -Cka eshte liria? Liria eshte nje koncept i veshti...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
2 + 3 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.