Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2012-02-26 08:34:52
Shikime: 9571
Raporto

Likes: 20 Dislikes: 3

Titulli: ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??...

Lloji: Ese argumentuese
Tema: Adoleshenca
Autori: Elda J. Pere
Shkolla: Rilindja
Klasa: 8
Qyteti: Pogradec
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

ADOLESHENTI ESHTE SHERBETOR I MOSHES, APO ESHTE ZOT I VETVETES??...
Adoleshenti eshte njeri. Pavaresisht ofendimeve te ndryshme te te tjereve, ai eshte njeri. Duke qene njeri, ka mendje dhe zemer. Me keto te dyja, ai eshte i afte te marre vendime dhe te mbaje pergjegjesi mbi to, sepse keshtu eshte krijuar njeriu dhe e ve ate mbi kafshe te tjera. Si cdo njeri, eshte i vetedijshem se c’po ben, c’ka bere dhe c’do te beje.
Ndryshimi eshte se disa cilesi te reja qe vijne bashke me moshen ndikojne ne veprimet qe ai ben, por kjo ndodh ne cdo grupmoshe:
Dihet se femijet bejne nganjehere veprime te pamatura, pasi jane femije dhe nuk e dine se cfare i pret.
Te rriturit mendohen dhe veprojne, sepse i kane kaluar fazat e tjera dhe mosha i detyron te bejne ate qe eshte me e pershtatshme duke pare ato qe kane kaluar.
E njejta gje ndodh edhe me adoleshentet. Ata marrin mendime dhe karakteristika te reja ne kete moshe, ne baze te te cilave vendosin te bejne dicka. Cdo adoleshent merr pikepamje dhe vecori te ndryshme nga shoqeria, prinderit, mesuesit, mediat, etj. E rendesishme eshte se cilat nga keto ai do t’i vecoje nga te tjerat per te krijuar nje menyre te tijen te te menduarit dhe te vepruarit. Ne kete rast ai gjendet vetem dhe do te beje ate qe do ose ate qe duhet (ne rast se keto te dyja nuk jane nje e vetme). Askush tjeter nuk e merr dot kete vendim per te. edhe vullneti duhet per kete. Eshte mjaft e thjesht te zgjedhe rrugen me te shkurter dhe te veproje sipas asaj qe ka pare, po vullneti hyn aty ku duhet zgjedhur rruga e veshtire, por e drejte e vazhdimit te tij.
Kjo ndodh vetem njehere dhe kur ndodh, njerezit perreth adoleshentit duhet te kene kujdes me ato qe bejne. Nuk eshte fare e thjesht te ndryshosh menyren e te vepruarit krejtesisht, por kur kjo menyre zgjidhet ne fillim, gjithcka ka te beje me ate qe ndjen adoleshenti dhe me vullnetin qe ka per t’I hyre sforcimit qe te vazhdoje sic duhet.
Pra, ne lidhje me kete teme, une mendoj se adoleshenti eshte zot I vetvetes, por ne te ndikon edhe mosha e tij




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Elda J. Pere - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=232&lloji=Ese+argumentuese


Vepra te ngjashme
GJYSHJA
Lloji: Ese argumentuese
Me shum dit po te kerkoj NGA TI kosov frym emertoj tani shpreh fjalet e gjyshes shko moj bi sh...
ja pse duhet te shk...
Lloji: Ese argumentuese
Gjimnazi per cdo femije eshte nje hap me perpara per jeten dhe per dijen.E di qe mund te jete e vesh...
si te jetoj
Lloji: Ese argumentuese
Si te jetoj pa zerin e nenes.. si mund te shikoj fotografin e babit tim kur nuk e kam pran.. ahhh......
Jeta eshte e bukur ...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte nje enigme e shtruar ne menyra te ndryshme por me zgjedhje te pakta.Ajo eshte nje udhetim...
Pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Kur u zgjova ne mengjesin e arte i cili shkelqente nga rrezet e arta dhe te ngrohta te diellit , ndj...
ZGALEMI
Lloji: Ese argumentuese
Era fryn e terbuar dhe ngre vale si nje ma ... flu...
SHQIPERI MOJ MBRETE...
Lloji: Ese argumentuese
SHQIPERI MOJ MBRETERESHE LUFTOVE PER SHUME VJET RRJESHT KALOVE SHUME VITE MUNDIM POR AI MUNDIM T...
Nese ekziston mreku...
Lloji: Ese argumentuese
Uji eshte burimi i jetes ton.Ai edshte i domesdoshom per te gjith format e jetes ton.Pa te jeta esh...
Gjyshe me mungon :/
Lloji: Ese argumentuese
Ishin rralluar ditët , kur mbizotëronte I ftohti dhe acari, pasi tashmë po merrte fund dhe sina b...
vjeshta ne qytetin...
Lloji: Ese argumentuese
vjeshta ne qytetin tim Ah, sa e prisja kete dite.Dita me shi,ere.Ajo ere ...
qaj apo qesh me Don...
Lloji: Ese argumentuese
ESE: QAJ APO QESH ME DON KISHOTIN Nuk kemi as një dyshim se kalorësit historikë janë ndër per...
Pse Kjo Bot Ta Kthe...
Lloji: Ese argumentuese
me erdhi nje frymezim aq i madh sa qava........ndonse isha e lumtur nje dit ajo lumturi me kthehej n...


Komentet e fundit!

Emri: lytfi
Email: lytfi_ferra@hotmail.com
Komenti: sa me kalu rradhen
  Pergjigju

Emri: ana
Email: anatdsh@email.com
Komenti: Your Eyes is very beautiful please I live in canada would like to see you. where you are girl????
  Pergjigju

Emri: Elda J. Pere
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: :) thnXx..
  Pergjigju

Emri: erald martini
Email: eraldmartini@hotmail.com
Komenti: eshte nje ese shum e bukur.
  Pergjigju

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: lol ^__^
  Pergjigju

Emri: -
Email: sekret@sekret.com
Komenti: Ne menyre qe ai te marri nje dhjete prandaj pyet. :P
  Pergjigju

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: un...10. pse??? :)
  Pergjigju

Emri: sibion
Email: sibion.vlore@yahoo.com
Komenti: ca note ke marre me kte ti ??????
  Pergjigju

Emri: Elda
Email: jessicamira21@yahoo.com
Komenti: haha ty ta kisht bere t. donalda :Ppp
  Pergjigju

Emri: klaudia
Email: klaudi_harizi@yahoo.com
Komenti: xP shebertor i jetes ne ket mosh
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
6 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.