Data e postimit: 2022-11-03 08:06:05
Shikime: 2154
|
|
Likes:
2
Dislikes:
1
Titulli:
Telefoni I nevojshem per tu mbajtur nga femijet
|
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Vitet e fundit kane ndodhur zhvillime te Medha ne teknologji.Zhvillimi me I madh eshte telefoni.Qe perdoret nga te gjitha moshat por vecanterisht nga femijet.Per mendimin Tim femijet nuk duhet te jene aq te apasionuar pas tij sepse ka pasoja negative.Telefoni ndikon ne shendetin e femijeve ,mund te krijoj konflikte me bashkmoshataret dhe do te luaj me shume me Telefon see me shoqerin e tij.Pra them ta lem me nje ane telefonin dhe te lexojme Libra ose lojra ne mjedis.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Lavi - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Telefoni+I+nevojshem+per+tu+mbajtur+nga+femijet/7984
Vepra te ngjashme
Po të isha arkitek...
Lloji: Ese argumentuese
Unë po te isha arkitekt së pari do ti kisha ndërtuar disa shtëpi për të varfërit do ti kisha ...
|
Vdekja
Lloji: Ese argumentuese
Vdekja… C’eshte vdekja? Mbarimi I jetes, apo fillimi I nje jete te re? Cdo gje e ka nje fillim ...
|
SHQIPONJA
Lloji: Ese argumentuese
hape krahet fluturove
fell ne kaltersi
udhtove...
|
"GABIMET" pjese e J...
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshentet mendojne dhe veprojne ne menyre racionale.Jane teper te rrembyeshem ndonjehere bejne ve...
|
Eksperimentet ne ka...
Lloji: Ese argumentuese
Ne te gjithe kemi degjuar apo pare ne dokumetare shkencore,per eksperimentet qe behen ne kafshe te ...
|
pranvera ne katundi...
Lloji: Ese argumentuese
"pranvera eshte nje stin e bukur ku natyra fillon te gjelberohet moti fillon te ngrohet jete e re fi...
|
Situata me COVID-19...
Lloji: Ese argumentuese
Prej javesh na ka pushtuar erresira!!
Erresire e dendur ne sheshe ,rruget dhe qytetet tona !Gjithck...
|
Pushimi veror
Lloji: Ese argumentuese
Pushimet verore këtë vit për mua, ashtu edhe si vjetëve të tjera, kanë qenë pushime të bukur...
|
Nese ekziston mreku...
Lloji: Ese argumentuese
Uji eshte burimi i jetes ton.Ai edshte i domesdoshom per te gjith format e jetes ton.Pa te jeta esh...
|
Gabimi dhe falja pj...
Lloji: Ese argumentuese
Kjo fjala "gjithmone" me lekund pak. Asgje nuk duhet te jete"gjithmone". Sigurisht qe duhet te falim...
|
rracizmi
Lloji: Ese argumentuese
Shkrimtarja dhe aktivistja palestineze, Susan Abulhawa, këto ditë përmes një shkrimi, reagoi kun...
|
Femijeria
Lloji: Ese argumentuese
Femijeria eshte pranvera e shpirtit, ajo eshte periudha kur shkaku i enigmes se barabarte me te cile...
|
|
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
|
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
|