Ditet e sotme njerezit shohin foto dhe video skanaloze te te famshmeve.Cdokush do te dije me shume rreth kengetarit apo kengetares,aktorit apo aktores se tij te preferuar.Por,problem eshte se shpesh here mediat i ekzagjerojne faktet.Ata I shprehin mendimet ashtu sikurse eshte me bukur per ta pa e ditur se dikush tjeter po shkaterrohet emocionalisht.
Sipas mendimit tim jo te gjitha skandalet duhet te transmetohen dhe ato qe shfaqen pa pelqimin e personave qe cenohen duhet te ndalohen me ligj.Se pari keto lloj skandalesh mund te ndikojne keq ne jeten private te te famshmeve mund t’I demtojne ata ne nje menyre jo transparente.Por,keto mund te ndikojne keq edhe ne publik.Ata njerez qe te famshmit I kane idhuj dhe degjojne se bejne gjera nga me banale ju duken normale dhe tentojne t’I provojne dhe kjo vetem nga mediat.Pervec ketyre ti mund te mendosh se jo gjithcka qe thuhet ne televizione eshte e vertete por fatkeqesisht sipas statistikave 95%e tyre eshte mese reale.
Nga ana tjeter te famshmit e kane zgjedhur vete ate rruge dhe duhet te pranojne ballafaqimin me cfaredolloj problemesh.Edhe njerezit jane vete ata te cilet jane ne drejtim te jetes se tyre prandaj mund te zgjedhin vete nese duhet apo jo te barazohen me cmendurite e idhujve te tyre.Pra gjithcka varet nga ne.Nga menyra se si cdokush e kontrollon jeten e tij.Mund te duket e paarsyeshme por eshte e vertete. Por po te mendosh edhe nga ana tjeter,per mediat ngacmimet dhe skandalet e te famshmeve jane thjesht nje pune e detyruar,prandaj ata nuk kane pse te genjejne apo te shpikin.
Si perfundim cdo skandal para se te shfaqet duhet te kaloje si fillim ne duart e personave pergjegjes.Kjo do te ishte zgjedhja me e mire dhe do shihej se kjo zgjidhje do te sillte shume me pak probleme.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Keshilla per veten
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kurre mos duaj shume! Sa me shume te duash, aq me shume do te lendohesh.
Mos i jep llogari askujt! ...
karjesi dentar
Lloji: Ese argumentuese bindese
permbajtja dhe estetika e dhembit eshte e rendesishme per te gezuar nje shendet te plote dhe per nje...
une i them jo padre...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Çdo mendje e ndritur e kohërave ka lënë trashëgiminë personale. Për disa janë veprat, për d...
Shkenca dhe misteri
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jane dy gjera shume te ndryshme nga njera-tjetra. Por ne nje fare menyre neqoftese hyn me ne brendes...
E verteta e ka forc...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Jetojme ne nje bote ku asgje nuk eshte ashtu sic duhet . Ne nje bote ku te gjithe preferojme se pari...
“Te mendojme glob...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Nen cicerimen e zogjeve , nen bukurine e ketyre pemeve qe po jetojne gjere ne frymen e fundit.Gjit...
Shqipëria dhe ...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Kur flitet për emigrimin te gjithë shqiptarët e ndjejnë veten të përfshirë. Të gjithë jemi ...
Miqesia
Lloji: Ese argumentuese bindese
Qe me lindjen e njeriut ka lindur dhe nevoja te mos jete vetem.Per te mbijetuar atij I duhej te qend...
E dashur mikja ime
Lloji: Ese argumentuese bindese
E dashur mikja ime ti nuk mund ta imagjinosh se sa shume te dua. Ti hyre ne jeten time kur une nuk e...
Suksesi
Lloji: Ese argumentuese bindese
Besoj se suksesi nuk jane parate.
Nje person nuk eshte I suksesshem sepse eshte duke kaluar nje per...
Miqët
Lloji: Ese argumentuese bindese
Miqtë luajnë një rol të rëndësishëm në jetën e një personi. Ata inkurajojnë kur njëri ë...
Vlera e shoqerise
Lloji: Ese argumentuese bindese
Mama e di qe ti mendon per te miren time qe te rritem ne nje shoqeri te mire
dhe ke te drejte por...
Komentet e fundit!
Emri:
Senada
Email:
nada502@gmail.com
Komenti:
shume e bukur..eshte me se e vertete
Emri:
kloi
Email:
kloikleopatra@hotmail.com
Komenti:
o njerez ju lutem mos beni DISLIKE kot akoma pa i lexuar punimet...
Ja si mund te mos e pelqesh kete punim????