ceshte e bukura
Per shume njerez jeta reale eshte dicka monotone, e perseritshme, e merzitshme.. ajo ka aq shume dhimbje brenda saj, por e mira eshte se cdo dhimbje shoqerohet me dicka te gezuar. Prandaj s’ka dhimbje pa gezim dhe ska gezim pa dhimbje. Koncepti I bukurise I perceptuar nga njerezimi dhe nga vete natyra e qenies se tij, eshte I lidhur me gjera te mira sic jane; te qenit perfekt, unik, dhe te pasurit e shume kualiteteve.Ne te njejten menyre, e shemtuara mund te shikohet me pikepamje te ndryshme. Zakonisht, e shemtuara eshte e lidhur me temat e erreta si; merzitja, tmerri, deformimet dhe te gjitha gjerat qe njerezimi mund te stepen.
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me i lumturi nder te lumturit eshte ai qe mund t’i beje te tjeret te lumtur.Kjo shprehje eshte shume e vertete sepse ne kete bote nuk jemi vetem ne por jane edhe shume persona te tjere.
Njerezit me pozite nuk e shohin kete por mendojn si ta kenaqin veten sikur populli te mos egzistonte , sikur e gjithe kjo te ishte thjeshte nje enderr e keqe qe atyre ju kalon para syve pa e pare.Ah, sikur te ishte thjeshte nje enderr e keqe!Por jeta eshte e bukur nese ti e sheh me sy te bukur kurse eshte e veshtire,nese ti e ben te pamundur,nese ti dorezohesh qe ne furtunen e pare.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
kledi sina - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=2927&lloji=Ese+argumentuese
Vepra te ngjashme
Fjalët e huaja
Lloji: Ese argumentuese
Fjalët e huaja po përdoren në shumë fusha të jetës.Në Shqipëri,veçanërisht përdoren. edhe...
Pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Ishte data 21 mars .Zogjet kendonin me bukur se ditet e tjera ,lulet lulezonin dhe femijet luanin te...
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Flasim shpesh ne jeten e përditshme se si ta jetojm jeten por pyetja eshte a po e jetojme ne jeten ...
Te degjosh te tjere...
Lloji: Ese argumentuese
Ja ku jam perseri! Mora lapsin dhe fletoren dhe u ula per te shkruajtur.Sot dua te flas per nje teme...
Ne duhet të zgjero...
Lloji: Ese argumentuese
Qenia njerëzore,si e vetmja me logjikë,ka mundur të zhvillohet e të krijojë qytetërime madhës...
Emigranti
Lloji: Ese argumentuese
Nje njeri qe largohet nga vendi i tij per nje jete me te mire.
Nje njeri qe veshtirsite e jetes e d...
Ese
Lloji: Ese argumentuese
Prinderit jane gjeja me e vyer per nje njeri. Sepse ato jane personat e pare qe na duan neve te mir...
Autobiografia ime
Lloji: Ese argumentuese
Une quhen Rosilda kam lindur ne 20 shkurt dhe jam vajza e dy prinderve te mrekullueshem. Kam dy vell...
disa gjaegjeza
Lloji: Ese argumentuese
ju qe beni si te ditshem pa gjejeni kete
sa kembe bejne nje mije e dy pula?
kjo ishte nje nga gjae...
Dhimbja dhe lumturi...
Lloji: Ese argumentuese
Jeta eshte e ndryshme per te gjithsecilin,ku gjithsecili duhet tta jetoje ate ne menyren e tij.Ama j...
Historia jone
Lloji: Ese argumentuese
Skenderbeu ne vitin 1444 ngriti flamurin ne kalane e Krujes.Mbas 468 vitesh Ismail Bej Qemal Vlora m...
Imazhi i paqes
Lloji: Ese argumentuese
Termi paqe në kuptimin psikologjik të saj shpalos gjendje të qetësisë apo harmonisë.Në veçan...
Komentet e fundit!
Emri:
Dreni Gjugja
Email:
dreni.gjugja@hotmail.com
Komenti:
ski lidhje per hartime
Emri:
vxxf
Email:
fdfdfsgsdfdfsd_Fdfd@live.com
Komenti:
fvfdfdfddffsddsssssssssssfertg sgdghhghahsfdfsfdssfpo qeshtu e ashtu e kshtu e ashtu kshtu ashtu qeshtu kshtu ashtu ashtku kshtu kshtu ashtu ashtu kshtu kshtu qeshtu qashtu e kshtu e ashtu kshtu se dii une po qashtu dhe te gjith jetuan te lumtur pergjithmon