Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2020-04-24 21:57:05
Shikime: 2893
Raporto

Likes: 3 Dislikes: 1

Titulli: Udheheqes ideal

Lloji: Ese argumentuese
Tema: "Sikur nje nga udheheqesit tane te fliste njesoj si Skenderbeu"
Autori: Orgita
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: X-A
Qyteti: Kukes
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Kush nga ne nuk do të donte që të ketë një udhëheqes i cili të quhet i denjë teksa udhëheq me dinjitet popullin e tij.I denjë sepse një person i zgjuar e me dije ,që di të drejtoj me diplomaci vendin ,që është një politikan i zoti dhe është i gatshëm për cdo lloj marrveshje duke arsyetuar për cdo gjë me durim.Këto cilësi dhe plot të tjera e karakterizojnë një person si një udhëheqes të denjë për atë që bën në dobi të të qytetarëve.
Pra me pak fjalë Një udhëheqës i mirë jep drejtim të qartë dhe i ndihmon njerëzit që ka nën kujdes të fitojnë forcë dhe aftësi, në mënyrë që t’i zgjidhin me sukses problemet.Një udhëheqës i mirë jep drejtim të qartë dhe i ndihmon njerëzit që ka nën kujdes të fitojnë forcë dmë shumë fjalët thuhen tek një libër he aftësi, në mënyrë që t’i zgjidhin me sukses problemet.Dhe këtë e përforcojnë më shumë fjalët që thuhen tek fjalët e një libri 21st Century Leadership: Dialogues With 100 Top Leaders që thotë : “Kjo është një kërkesë paraprake për një udhëheqës të suksesshëm në shekullin e 21-të”.Por a po shohim sot një udhvheqes të tij ? Udhëheqes e denjë? Nuk po them një udhëheqes të përsorur sepse sepse sot nu ka person të atill.Por që të plotësoj të gjitha kërkesat që duhet për të qënë një udhëheqes ideal.Në historin Shqiptare kemi një të tillë .Ai që ka marrë titullin “Hero Kombëtarë” Po flas për Gjergj Kastriot Skëndërbeun .Ai shquhet si stateg ,prijës ,politikan e diplomat.Në fjalimin e tij përpara princave shqiptrë tregonte më shumë rreth vetës së të tij dhe qëllimeve të tij. Gjithashtu në cdo gjë që thoshte theksohej qartë dashuria e madhe pvr atdheun e tij.Kjo e shtyu që të mbroj popullin e tij .Ti vij në ndihmë e ti clironte nga armiku .Kjo sepse i vinte keq për fatin e popullit të tij .Nga ana tjetër ai nuk e vlerësonte tepër veten ndonse duhej vlerësuar pasi ishte i vetmi person që synon bashkimin e Shqipëris .E cilësit e ti ,karakteri i tij e bën këtë person me vlera të mëdha morale.Por ai nuk dëshironte ti jepte rëndësi vetës .Pëndësi e vëmendje të vecant I dha popullit e atdheut të tij.Anuk jeni edhe ju në mendje me mua që sot nuk kemi një udhëheqës të denjë si ky?
Shpresojmë të kemi në të ardhmen një udhëheqës tëtij.Jo se nuk kemi udhëheqës sot.Dhe duhet vlerësuar se këta udhëheqes po mundohet tv drejtojnë vendin sa më mirë në mënyrën e tyre .Ama këtë duhet ta bëjmë me gjithë zemër e jo me gjysmë zemre duke mos kërkuar interestat e veta por ta gjithë nder për atdheun e vet.




Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Orgita - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Udheheqes+ideal/7219


Vepra te ngjashme
Jeta
Lloji: Ese argumentuese
Jeta… Gjithçka në jetë është zgjedhje. Madje edhe situatat më të pashpresa, edhe ato, n...
Pamje Nga ura-Arthu...
Lloji: Ese argumentuese
Sic shpjegon titulli ‘’ pamje nga ura’’ tenton te jete nje foto e vertete dhe dramatike e N...
Vlen ta shikosh ket...
Lloji: Ese argumentuese
Sapo te degjojme fjalen atdhe menjehere na sillen ne mendje shume gjera. Fjala atdhe sjell imazh e n...
dhuna ne sport
Lloji: Ese argumentuese
Dhuna ne sport perben ne ditet e sotme nje broblem shoqeror me te cilin duhen te perballen instituci...
Te jetosh
Lloji: Ese argumentuese
Te je tosh eshte dicka e bukur por te vdesesh eshte nje hidherim i madh par ty dhe per njerezit qe ...
lufta,fataliteti i ...
Lloji: Ese argumentuese
Shpeshhere,jane bere luftra te pergjakshme,te cilat kane sjell pasoja mjaft te renda:pasoja mendore ...
Ngrohja globale,nje...
Lloji: Ese argumentuese
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky ...
Sikur te mos rritem
Lloji: Ese argumentuese
Mos u nxito per tu rritur sepse ke kohen e duhur,do ta kujtosh kohen me nostalgji,do ta pyesesh vete...
bashkudhetaret e rr...
Lloji: Ese argumentuese
"Bashkeudhetaret e rruges sone!" Ne vijme ne jete me te qarat e nje femije qe kerkon nje strehe pr...
Dashuria ndaj famil...
Lloji: Ese argumentuese
Dashuria ndaj familjes është detyrim njerëzor Q...
Adoleshenca dhe spo...
Lloji: Ese argumentuese
Adoleshentet e kane harruar komplet sportin sepse teknologjia i ka bere vares te saj.Teknologjia vit...
Femijeria
Lloji: Ese argumentuese
Femijeria eshte pranvera e shpirtit, ajo eshte periudha kur shkaku i enigmes se barabarte me te cile...



Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 8 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.