Data e postimit: 2014-10-24 18:09:43
Shikime: 5803
Likes:
3
Dislikes:
0
Titulli:
DJALI I VARFER
Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!
http://tbh.me
Nje dite te bukur filloi te binte nje shi shume i madh.nje djal i vogel shikonte qiellin duke qare,ai ishte i varfer dhe qendronte ne rruge.Dikush qe po kalonte e shikoi dhe i jepi para por djali i vogel nuk i pranonte nga turpi,shpirti i digjej por ngadale e zgjati doren e vogel dhe i mori parate ai u gezua dhe e falenderoi.Pas disa ditesh zoti i fali njeriut dhe te varfrit nje dhurate dhe te varfrit ia fali nje shtepi te bukur e te thjeshte.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Elsa Idrizaj - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=2960&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Me shoket e shoqet ...
Lloji: Ese pershkruese
Nje dite dimri kur u zgjova ne mengjes,pashe qe vendi ishte zbardhur krejtesisht nga debora.
Fillov...
metamorfoza
Lloji: Ese pershkruese
Metamorfoza!
Në një ditë të bukur me diell dola shëtitje në zemër të metropolit tone.
Kish...
Vendlindja ime
Lloji: Ese pershkruese
Vendlindja ime eshte Kukesi. Nje vend me karakteristika natyrore te mrekullueshme.Aty ajri ky te fre...
viti i ri 2016
Lloji: Ese pershkruese
Jeta nuk matet nga numri i frymarrjeve por nga qastet që të lënë pa frym.Prandaj dashuroni qdo d...
Shtëpia ime e ënd...
Lloji: Ese pershkruese
Aty,në një fshat të vogël bregdetar,që laget nga Oqeani Paqësor,dhe që vendasit e thërrasi...
Shoku/shoqja
Lloji: Ese pershkruese
Shoku im i ngushte i cili u dashurova me te. Ai per te cilin do te jepja jeten. Ai me te cilen kaloj...
shkolla ime
Lloji: Ese pershkruese
shkolla ime e dashur kur te shoh ty me vjen baelldi dhe kur vi ne shkolle me vjen per te qare nga ge...
asma
Lloji: Ese pershkruese
Dashuria eshte nje ndjenje e bukur dhe e delire,e buruar ne shume zemra.Ajo lind si rrjedhoje e mire...
kush eshte me i lum...
Lloji: Ese pershkruese
Jo rralle here ne vetes i bejme nje pyetje ’Kush eshte me i lumturi ?’ Nje shkrimtar ka thene me...
Butrinti
Lloji: Ese pershkruese
Butrinti,ose me emrin e lashte Buthrotum,shtrihet ne jugperendim te Shqiperise.Butrinti mendohet ti ...
Shoqeria
Lloji: Ese pershkruese
Shoqeria eshte po thuajse gjeja me e vlefshe
Ajo te perkrah,ajo te tregon,a jo te do, pra ruaje sh...
Emri:
Elisa Mazreku
Email:
elisa_@zbavitu.net
Komenti:
te lumte
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Emri:
Elisa Mazreku
Email:
elisa_@zbavitu.net
Komenti:
Nje tregim i bukur!
Pergjigju
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti