Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 7428
Data e postimit: 2020-10-13 23:43:02
Shikime: 5051
Raporto

Likes: 11 Dislikes: 1

Titulli: Shtëpia ime e ëndrrave

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Shtëpia e ëndrrave të mia
Autori: Kevin Çika
Shkolla: Havzi Nela
Klasa: 12 B
Qyteti: Kukës
E-mail: kejvin.cika@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me


Aty,në një fshat të vogël bregdetar,që laget nga Oqeani Paqësor,dhe që vendasit e thërrasin Zihuatenejo,ndodhet shtëpia ime e ëndrrave.Porsa hap derën e kësaj shtëpie të stërmadhe,që duket sikur nuk ka fund,do ndeshesh me një korridor të vogël,e jo shumë të gjerë.Ku në të janë të varura disa piktura interesante të natyrës në 4 stinë .Mbase,mbase dhe për të kujtuar,që dhe ashtu si natyra,çdo gjë në këtë Botë ka ciklin e saj.Pasi kalojmë korridorin,mbërrijmë në sallon.Ku muret e tij janë të lyer me ngjyra të ngrohta të ndezura dhe verore,që janë në harmoni të përsosur me pamjen e ishullit.Në qendër të tij ndodhet një tavolinë prej druri.Janë të vendosur gjithashtu dhe ca divanë ngjyrë qumështi.Poshtë këmbëve tona ndodhet i shtrirë dhe një tapet,i cili ka stil oriental.Njëri mur është i përshkuar,nga një dritare,nga ku mund të pikasësh tërë Zihuatenejon.Këtë gjë mund ta dallosh dhe te dhomat e tjera.Jo shum larg sallonit,ndodhet dhe kuzhina.Që është e arreduar paksa me një stil klasik.Ka një bufe të gjatë ngjyrë e kuqerremtë.Në qendër të kuzhinës zë vend një tavolinë e rrumbullakët me ca karrige ngjyrë të bardhë.E vecanta e kuzhinës,është se ka një “kthinë” ku janë të vendosura ushqime të gjitha bio,të cilat prodhohen në fermën time.Dhe që kundërmon nga një aromë e lehtë,ndjellëse dhe ekzotike e erëzave.Në katin e dytë ndodhet dhoma e gjumit.E cila muret e saj janë të lyera me ngjyrë të bardhë.Dhe që ndricohet me dritë natyrale.Prandaj,në perëndimin e diellit,dhoma dhe krevati marrin tërësisht një ngjyrë të kuqe flakëruese.Megjithatë,hapës ira që e kam dobësi në shtëpi është studioja.Ku gjej mundësi që të udhëtoj mendërisht falë fletëve të librave.E ku mendja njerëzore shkon në një dimension tjetër.E frymëzimi kap pika kulminante.Studioja ka dy rafte të mëdhenj bojë-hiri të mbushur plot e përplot me libra.Dhe një kolltuk të rehatshëm prej lëkure.Gjithë ky përshkrim mbi shtëpinë e ëndrrave do ishte i pavlerë,nëse nuk do ju tregoja më shumë për Zihuatenejon.Banorët e këtushëm e quajnë këtë vend si vendi ku nuk ka memorie dhe e shkuara nuk ekzistojnë.Dhe i jepet mundësia individit të njoh veten,e të jetë në paqe me të.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Kevin Çika - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Sht%C3%ABpia+ime+e+%C3%ABndrrave/7428


Vepra te ngjashme
Shtepia ime e endrr...
Lloji: Pershkrim
Te gjithe kane skicuar pak a shume ne mendjen e tyre shtepine e endrrave, te tjere kane arritur ta n...
VJESHTA
Lloji: Hartim
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i je...
Vjeshta
Lloji: Ese shpjeguese
Vjeshta, një stinë ku ngjyra e gjelbër merr fund. Kjo stinë stinë e bukur, e cila natyrës i je...
Diskriminimi
Lloji: Ese argumentuese
Sot do të flas për një fenomen të cilit ia kemi hapur dyert dhe e kemi lejuar të jetojë me ne ...
Përshkruajmë një...
Lloji: Tekst pershkrues
NË KËTË PËRSHKRIM PËRSHKRUHET NJË SUVENIRE KU PARAQITET HEROI KOMBËTAR,GJERGJ KASTRIOT SKËND...
ese per shkollen
Lloji: Ese pershkruese
Shkolla ime, vendi të cilin çdo ditë e vizitoj, dhe vendi i cili çdo gjë mua më mëson. Ajo ë...
Stina e dimrit!
Lloji: Analize letrare
A e dini një stinë që është e veqantë për mua?!Jo?! Epo,ai është një stinë e veqantë.Di...
Shtepia e Endrrave
Lloji: Ese pershkruese
Shtepia e endrrave te mia !! Shtepia , streha e dashurise dhe e kujtimeve te pafund qendron pady...
Pranvera
Lloji: Pershkrim
E nga t’ia nisësh për të përshkruar pranverën?Nga ngjyrat e saj?Nga blu-ja e bukur e qiellit...
Bukuria
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Bukuria është një koncept shumë i gjerë. Individë të ndryshëm kanë mendime të ndryshme pë...
Shtepia ne fshat
Lloji: Hartim
Unë zura një ditë të ëmbël dhe të ngrohtë pranvere të nisesha në fshat tek gjyshja. Kjo i...
Dimri
Lloji: Ese e krahasim-kontrastit
Dimri është stina më e mrekullueshme që kam parë.Bora bie me flokët e saj të bardhë duke mbu...


Komentet e fundit!

Emri: Berti
Email: bertisanies@gmail.com
Komenti: berti sanies eshte nje djale qe ka shtepi bari .
  Pergjigju
Emri: lana
Email: mia@gmail.com
Komenti: un e mbeshtes


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
7 + 2 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.