Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Dhuna ne shoq...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com
Data sot:

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
ID: 6998
Data e postimit: 2019-11-16 21:41:10
Shikime: 9273
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 2

Titulli: Qyteti im

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pershkrim i qytetit te Korces
Autori: Ariela Selimllari
Shkolla: Themistokli Germenji
Klasa: 10E
Qyteti: Korce
E-mail: arielaselimllari@gmail.com

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Korca ime...
Qyteti i serenatave...
Pika me e frekuentuar turistike...
Kur nis te flas per korcen time fjalet qe me vijne ne mendje jane te shumta ama une zgjedh vetem nje dhe bertas me te madhe:
"Enderr"
Mos ma merrni per egoizem kur them Korcen time sepse dua te theksoj ate qe bucet brenda meje .. Ate te cilen nuke ndalon asgje..
Ne Korce ashtu sikurse edhe ne shume vende te tjera kater stinet e vitit kane vecantine e tyre..
Ja veshtroni pranveren dhe degjoni kenget e zogjve,e ja me tej vera kur turizmi arrin kulmin.
Vjeshta eshte nje madheshti me vete,ku trotuaret e njomur qendrojne ne heshtje per tre muaj.
E ne fund si embelsire vjen dimri.Ai i cilime mendafshin qe perfshin rruget rrit edhe gjallerine e femijeve.
Ata te cilet ndertojne plakun e bores dhe gazmojne me boren e lehte.
Rrugicat e bukura me kalldrem te presin buzagaz per ti shkelur dhe per ti bashkuar kercimit te tyre.Te ftojne per tu bere nje megjithese jeni dy gjera krejtesisht ndryshe.Nga ana tjeter ia vlen te permendet edhe fakti se Korca ka nje bujari te tejskajshme.
Kjo eshte edhe arsyeja se perse ky qytet ka nje zhvillim turizmi super te madh.
Per mua Korca eshte djepi i arsimit.
Eshte pika ku une nisa gjithe kete rrugetim aspak te lehte.
Sado kohe te kaloje Korca do te kete nje vend special ne zemren time.
Ajo eshte pika ku une erdha ne jete dhe po ajo pike ku une gjeta muzen time te frymezimit.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Ariela Selimllari - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/Qyteti+im/6998


Vepra te ngjashme
Korca qe enderroj
Lloji: Hartim
Te gjithe ata qe me njohin e dine mire se kush jam une,une jam vajza e cila nuk ngopet se foluri per...
Korca ,dje dhe sot
Lloji: Ese pershkruese
Ese:Korça ,dje & sot Jemi ne Korçen qe te mrekullon ne pranvere me gjelberimin dritherues dhe ...
KORCA
Lloji: Ese pershkruese
Dardha eshte nje vend shume i bukur e cila ndodhet ne korce .Ajo ka nje bukuri shume te rradhe sepse...
korca
Lloji: Poezi peizazhi
korce, qyteti me i bukur per mua qyteti qe shume e dua qyteti ku un kam lind qyteti ku te gji...
Big Brother Albania
Lloji: Pershkrim
Big Brother Albania eshte nje reallity show ku nxjerr ne pah karaktere te ndryshme,zhvillon debate n...
Mamaja ime
Lloji: Leter
E dashur mami Kjo leter eshte per ty. Perpara se te shkoj ne boten tjeter doja te te thoja shume g...
Poezi per stinet
Lloji: Ese argumentuese
Dimri vendin pranveres ia ke Bora shkrin nuk ka me. Lulet celin sa me ska Si pranvera ne bote nu...
Udhetim ne shqiperi
Lloji: Hartim
Stina e veres eshte ajo qe na ofron edhe pushimet me te gjata te vitit te cilat ne familjen time I s...
Stina me e bukur e ...
Lloji: Ese pershkruese
Pranvera eshte njera nder stinet e mia me te pelqyera.Pranvera na sjell lumturi e bukuri natyrore si...
stina e vjeshtes ne...
Lloji: Ese pershkruese
vjeshta eshte nje nder kater stinet me te bukura te vitit...edhe vjeshta si cdo stine ka bukurite e ...
Per Pranveren
Lloji: Hartim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te ge...
Hartim per Pranvere...
Lloji: Hartim
Hartim per Pranveren -Pranvera eshte nje nder stinet me te bukura dhe me te gezueshme per te gjit...


Komentet e fundit!

Emri: EDA PISHA
Email: arsenrama49@gmail.com
Komenti:
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
12 + 5 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.