Familja eshte e vetmja lidhje perfekte.Familje do te thote bashkim,mendime te njejta,interesa te njejta. Familja eshte ai grup njerezish ku te gjithe kujdesen per njeri-tjetrin. Nese dikush lendohet,dhimbjen e ndiejne te gjithe. Nese dikush gezohet,gjithe te tjeret lumturohen ! Familja eshte e vetmja qe te mbetet pasi ti mendon se ke humbur ‘’gjithcka’’ . Ne familje te gjithe kane te drejtat dhe detyrat e tyre .E drejta me e madhe eshte se te gjithe duhet te JETOJNE jeten ne familjen e tyre dhe detyra me e madhe eshte perpjekja per te JETUAR jeten ne familjen e tyre. Secili prej nesh ka nje familje,dikush me te madhe dhe dikush me te vogel ,e rendesishme eshte se askush brenda familjes nuk deshiron qe familja e tij te shkaterrohet.Nuk ka dashuri me te madhe sesa dashuria per familjen.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Donald Lena - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3304&lloji=Ese+vleresuese
Vepra te ngjashme
libri,miku me i ...
Lloji: Ese vleresuese
Shpeshher me keshillohnin:lexo sa me shum libra....sepse ata nje dit do te ndihmojne shum...
Familja
Lloji: Ese vleresuese
E emërtova thesar por ka vlerë edhe më shumë ,i fshehur në një ishull te braktisur për dikë ...
Nje dite do te larg...
Lloji: Ese vleresuese
Nje dite do te largohesh nga kjo bote!
E perhumbur ne mendime duke lene pas ''gjithcka te za...
Ndarja nga mesuesja
Lloji: Ese vleresuese
Ndarja nga Mesuesja
Kaluan 5 vite te gjata.Eshte veshtire te pranohet por dua te them se erdhi mo...
me thane
Lloji: Ese vleresuese
Po shikoije jeten time dhe po e pyes veten se cfare dua,por nuk po e gjeje nje pergjigjje sado e thj...
nena
Lloji: Ese vleresuese
hena eshte e kendshme kur bashke me yjet shperndajne drite ne toke. yjet qe shetisin neper qiell e z...
Naten e mire dhe g...
Lloji: Ese vleresuese
Gjumi eshte dicka njerezore.Te gjithe njerzit flene padyshim ne orare te ndryshme dhe ne vakte te nd...
mesuesja ime
Lloji: Ese vleresuese
mesuesja ime e bukur sa shum te dua ti je ajo qe me ben te lumtur ne kete jet ti je drita e syve te...
Mesuesi
Lloji: Ese vleresuese
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi ...
Femijet
Lloji: Ese vleresuese
Femijet jane bota per cdo prinder. Syte e tyre ndricojne si xixellonja kur marrin per here te pare n...
Mesuesi im BK
Lloji: Ese vleresuese
Ketu po shkruaj vargje shume me rendesi.U rrita nga nje mesues shume i dashur por tani ndryshoi cdo ...
Nena...!
Lloji: Ese vleresuese
-Nena,njeriu me i cmueshem ne bote.Njerezit gjithmone mendojn se paraja eshte gjithcka por,eshte kre...