Ai e vrau, ai e mori hakun ,ai u be vrases ...Ne shpirtin e tij nuk ekziston me ndjenja e te qenit njeri , tani ai mendon se eshte thjesht nje qenie e pameshirshme qe rrethanat ne te cilat jetonte , e detyruan te behet i tille . Nje njeri qe syri nuk i dridhet me edhe sikur te vrase 1000 njerez, edhe sikur te vrase 1000 persona , edhe sikur te vrase 1000 qenie njerezore.Tani ai e sheh jeten si nje tunel te erret ku erresira s'ka te sosur , ku nje fije drite , nje fije shprese do te mbytej si nje foshnje ne detin e pafund. Ai mberriti ne udhekryq , gjendet perballe tij. Fytyra e tij e zbehte , zemra e tij qe nuk pushon se rrahuri tak-tak , ne fund duhet te zgjedhe , duhet te zgjedhe se cilen rruge duhet te marre . Rrugetimi i tij mbaroi ...tashme eshte radha te mendoje se c'do te beje . Te marre rrugen e ngujimit , te marre iniciativen qe te mbyllet vetem brenda kater mureve? Sepse ne fund te fundit e di se cfare e pret,e di se edhe tek ai do te depertoje plumbi gjer ne zemer po doli nga atje .Ka frike, eh frika sa ndjenje e tmerrshme eshte , te ben ta perjetosh situaten ne nje menyre tragjike. Nese ai e do jeten, padyshim do te zgjidhe ate rruge , por ndonjehere me mire eshte te pushosh ne boten tjeter , sesa te jetosh me ndjenjen e frikes.A mos ndoshta ka edhe nje opsion , te marre rrugen e zanes? Ai ka pasiguri ndihet i lodhur , i rraskapitur , i tmerruar sepse po e mori ate rruge, nuk do ta dije kurre se cfare e pret. Rruga e Zanes eshte e mbushur plot me mistere , me te papritura e rreziqe. Jeta e Gjorgit nuk do te kishte kuptim edhe nese do te vazhdonte ne ngujim edhe nese do te perpiqej te perballej me trimerine dhe forcen e tij sepse jeta e tij mbaroi, mbaroi kur gishti i tij shtypi kembezen dhe vrau ate njeri.Por ne vendin ku ai jetonte ky ishte ligj i jetes ishte i patjetersueshem per te gjithe , keshtu qe nuk kishte opsion tjeter , ne trurin e tij mendimet vertiteshin si re ne drejtim te paditur.Ne fund te fundit e arriti qellimin e vet , ai e dha besen , ai sakrifikoi , ai e mbylli jeten e tij, ai nuk mendoi , por vetem veproi...
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
sabina
Email:
serdarakurtaj@alblove.com
Komenti:
Sh flm
Emri:
Sidney
Email:
sidney.sgass@hotmail.com
Komenti:
Good Job... Ke bere nje analize fantastike te uroj shumee fat ne rrugetimin tend si nje letrare e famshme Te puciii :*