Veprat me te pelqyera:
1) Ese per atdheun
2) Ese per pranv...
3) Vjeshta
4) Per pranveren
5) Si i kalova p...
Me shume
Veprat me te lexuara:
1) Ese per atdheun
2) Vjeshta
3) Si i kalova p...
4) Ese per pranv...
5) Mjedisi ku ne...
Me shume
 
YourLiterary | Shqip Faqja kryesore   Posto vepren tende   Abonohu   Projekte   Zgjidh gjuhen
 
YourLiterary.com

 
   
 
 
 
 
Sondazh:

Sa shpesh e perdorni YourLiterary.com?

Cdo dite
Cdo 2 dite
Cdo 3-4 dite
Cdo 5-7 dite
Me rralle
Data e postimit: 2014-12-10 15:41:06
Shikime: 12341
Raporto

Likes: 6 Dislikes: 3

Titulli: Nga nje koder

Lloji: Ese pershkruese
Tema: Pamja nga kodra e Durresit
Autori: Chantal
Shkolla: Vincenc Prendushi
Klasa: 7B
Qyteti: Durres
E-mail: Email eshte i fshehur!

Teksti:
Do qe te marresh mendimin qe kane shoket per ty?
Do qe te te shkruash mendimin qe ke per shoket?
Regjistrohu tani dhe tregohu i ndershem!

http://tbh.me

Veshtroj nga te gjitha anet.Shikoj qytetin tim,Durresin,me qendrat e tij historike si:Amfiteatri,i cili tregon qyteterimin e lashte te qytetit tone,qe ndodhet rreze Murit te Kalase i cili perfundon me Torren Veneciane.Qyteti yne rrethohet nga disa fusha dhe zona kodrinore te cilat perfundojne me kalane madheshtore te Prezes.Po te veshtrojme me kujdes,do te dallojme nga larg dhe Maline Dajtit qe qendron si nje kurore e bukur qe i shton me teper hijeshi Tiranes.Nga keto kodra dhe fusha nuk shtohet vetem bukuria por dhe ekonomia e komunitetit,pasi ato jane te veshura me ullishta,peme dhe fruta te ndryshme.Po te vazhdojme ne te majte te ketyre kodrave do te na shfaqet pamja e mrekullueshme e zones brgdetare qe fillon me Kepin e Rodonit,Gjirin e Lalzit,Portoromanon,Gjirin e Durresit,Bishtin e Palles dhe vazhdon deri tek Plazhi i Gjeneralit ku ndodhet dhe Kalaja e Turres qe qendron si nje pike kufitare ndermjet Durresit dhe Kavajes.Por me sy te lire,ku koha eshte e mire ne dallojme Malin e Tomorrit dhe Ishullin e Sazanit qe jane nje pasuri e madhe per vendin tone si turistike,ashtu edhe ekonomike.



Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se bashku me linkun zyrtar te vepres!


Shembull:     Chantal - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3424&lloji=Ese+pershkruese


Vepra te ngjashme
TE DUA I DASHUR
Lloji: Ese pershkruese
Ndoshta ishte rastësia, ndoshta ishte fati, ndoshta, nuk e di se cfare të them e të mendoj, ndosh...
Ese
Lloji: Ese pershkruese
Prometeu eshte heroi i pare i humanist ne te gjithe historine e letersise dhe eshte nje figure e ...
Nena "thesar i qmua...
Lloji: Ese pershkruese
Te kam borxh tere ato vite,muaj,dite pa gjume ne sy qe ndenje mbi mua kur ndihesha e semur.Te kam bo...
sida ne shqiperi ne...
Lloji: Ese pershkruese
Virusi vdekjeprures HIV/AIDS, po perhapet me nje shpejtesi te frikshme. Specialistet e Institutit te...
femiria
Lloji: Ese pershkruese
Kur isha e vogel doja te isha e rritur,por tani qe u rrita dua qe te kthehem serish ne femijri,sepse...
Ndjenja
Lloji: Ese pershkruese
Le te themi se ndjeja akoma dicka , sikur skishte mbarur dhe donte te vazhdonte . Doja te vazhdoja p...
Familja
Lloji: Ese pershkruese
FAMILJA... E si mund te ishte jeta jete pa familje? Ajo esht dicka e bukur qe zoti na ka dhuruar. A...
agimi
Lloji: Ese pershkruese
agimi i bardh delne mengjes me re te medha Me re te bukura dhe ngjyre te hirit pastaj del...
KOMBI SHQIPETARE 10...
Lloji: Ese pershkruese
NE FAKT ESHTE PAKSA E VESHTIRE TE FLASESH PER GJITHE KETO VITE. ESHTE E VESHTIRE TE TREGOSH PER:100V...
Përfytyroni sikur ...
Lloji: Ese pershkruese
-Dukeni shumë e lumtur.Lexohet në sytë tuaj.Sigurisht,ky është një çmim që as sytë nuk mund...
pasqyra e deshirave
Lloji: Ese pershkruese
perpata pasqyres ne mund te shohim veten tone kurse perpara pasqyres se deshirave shohim ate qe des...
Pasqyra
Lloji: Ese pershkruese
Nje pasqyre e vertete na nihmon ne qe te shohim veten tone ndersa ne nje pasqyre imagjinare ti mund ...


Komentet e fundit!

Emri: kasip bishtpalla
Email: kasipbishtpalla@gmail.com
Komenti: bukur kot fare
  Pergjigju

Emri: dscfvdfs
Email: sarahoxha3@yahoo.com
Komenti: vs
  Pergjigju

Emri: uoiooooooooooo
Email: cococity1@gmail.com
Komenti: 0iujooooooooooooo
  Pergjigju


Shto komentin tend per vepren e mesiperme:

Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!
Shteti
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
9 + 10 =
Ikonat me te perdorura: Shiko me shume
Ju mund te vendosni deri ne 4 ikona ne komentin tuaj! Nese ju vendosni me shume, komenti nuk do te postohet.