Sa herë që vie nëntori,e moti fillon të ftohet ne kujtojmë ditën më të madhe për ne. Ditën e pavarsisë së SHQIPËRISË.Pas shumë shekuj përpjekje e mundi ëndrra më e madhe e gjithë shqipëtarëve u bë realitet. Në karrocën e vjetër të plakut ndihej gëzimi, nëpër motin e ftohtë e nëpër shi zemrat e ngrohta ishin gëzuar pa masë.Fëmijë, gra, pleq dhe të rinjë po përgaditeshin për festë.Më 28 nëntor në Vlorën legjendare u ngritë flamuri 2 KRENAR për ta qliruar SHQIPËRINË. Tani kanë kaluar një shekull e shqipëtarët festojnë. Kjo ditë e bekuar dhe e shënuar për të gjithë ne ka qenë dhe mbetet simbol i bashkimit, unitetit, lidhjes, krenarisë, qëndresës dhe vendosmërisë së popullit shqiptarë. Po këtë ditë është edhe datëlindja e Komandantit Legjendar të Ushtris Çlirimtare të Kosovës, Adem Jashari dhe daljes publike të Ushtrisë Çlirimtare të Kosovës, që sakrifikuan shum jetën e tyre për vendin tonë, dhe janë ngjarje që i dhanë shpirt historisë sonë. Festat e nëntorit janë festat e krenarisë sonë kombëtare, të cilat na dhanë forcë e kurajë për rilindjen e shtetit të Kosovës. Në këtë ditë të shënuar, iu përkulemi për të gjithë ata të cilët luftuan dhe flijuan veten e tyre për lirinë dhe pavarësinë e atdheut tonë. Pra edhe një herë Urime Dita e Flamurit, 28 nëntori. Liria e arritur, është vlera jonë dhe pasuria më e çmuar e shoqërisë tonë, e cila nuk falet e as dhurohet, por fitohet me shumë punë e përpjekje, gjak dhe vuajtje brezash.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Valton Islami - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+pershkruese/28+n%C3%ABntori/4983
Vepra te ngjashme
Natyra Eshte E Cmua...
Lloji: Ese pershkruese
Natyra eshte gjeja me e bukur qe ekziston.Eshte gjeja me me vlere,gjeja me e cmuar,eshte vete jeta.P...
Gjyshe me mungon
Lloji: Ese pershkruese
ymë. Dje me 23 mars u fute në dhè dhe ti,gjyshe e dashur ike dhe më le . Re në një gjumë aq ...
Gjuha jone
Lloji: Ese pershkruese
Gjuha jone
Te ben krenar te degjosh qe gjithesici nga ne flete shqip edhe sikur ne cdo cep te botes...
Seksi
Lloji: Ese pershkruese
Seksi eshte nje veper e njohur ne dashuri e cila ben fjale per marredhenien e nje cifti ose me shume...
babai im
Lloji: Ese pershkruese
Une nuk e dita domethenien e fjales baba,por ne nje kohe e kuptova.Mund te them se kam nje baba shum...
pranvera
Lloji: Ese pershkruese
pranvera eshte nje nga stinet me te bukura te vitit.Pranvera nënkupton rizgjimin e qiellit, buzëqe...
instrument muzikor ...
Lloji: Ese pershkruese
Te gjithe ne kemi nga nje vegel muzikore te preferuar, por ndonjeher behemi konfuz se kush n...
Kush jam une?
Lloji: Ese pershkruese
Jeta eshte nje liber I gjate dhe misterioz,me shume kapituj.Cdo kapitull perfaqeson nje nga fazat e ...
Ese per pranveren
Lloji: Ese pershkruese
Ashtu sic cdo stine qe ka bukurine e saj, dhe rendesine e saj edhe pranvera ka nje bukuri stinore. N...
endrra ime kur te r...
Lloji: Ese pershkruese
ENDRRA IME KUR TE RRITEM
Per mua eshte shume e rendesi...
Adoleshentet
Lloji: Ese pershkruese
Adoleshenca quhet pjesa me e bukur e jetes por ne shumicen e rasteve nk esht keshtu.Problemet qe per...
Nena
Lloji: Ese pershkruese
Përmend fjalën nene dhe ke përmendur kuptimin e jetës, ardhshmërisë, gjithësisë ! Ulu pranë...
Shto komentin tend per vepren e mesiperme:
Mos perdorni fjalor banal! Komentet me fjalor banal do te fshihen!