A ekziston ende dikush si Ema Bovari ne ditet e sotme?
Ema Bovari ishte nje grua e cila donte me te miren per veten e saj. Ajo zgjodhi Sharlin per burre si kandidatin me te mire, ajo e zbukuronte shtepine e kopshtin me trendafila. Donte te vishej sa me bukur dhe te kishte nje jete po aq te perkryer sa edhe neper librat romantike te cilet ajo i kishte lexuar.
Cdokush prej nesh i ngjan sadopak Ema Bovarise per shkak se cdokujt i pelqen jeta e perkryer, ashtu si ne perralla, por nuk mund ta leme veten qe te biem pre e iluzioneve tona duke menduar se mund te bejme gjithcka. Cdokush prej nesh ka te drejte te kerkoje me te miren per veten, duke menduar edhe se me ke do ta kaloje jeten, por kur vendos te martohesh duhet edhe ta njohesh ate person dhe neqoftese ka dicka qe nuk shkon duhet te flasesh me te dhe te gjeni nje zgjidhje te perbashket.
Ema Bovarine e shohim kudo, kudo ku ka ambicie per te ecur me lart. Emen e shoh tek cdokush qe zbukurohet si mos me mire e do qe te jete e persosur. Emen e shoh tek cdokush qe mendon per nje te ardhme me te mire dhe qe do te jete i pakrahasueshem me te tjeret.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Dani Dan - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3440&lloji=Ese+informuese
Vepra te ngjashme
Fjalet e urta dhe a...
Lloji: Ese informuese
Fjalet e urta por edhe aforizmat perdoren shume ne jeten e perditshme . Ato jane gati te ngjashme ,...
une jam
Lloji: Ese informuese
une jam ...
Une jam ajo e cila kenaqet dhe me pak . Une jam ajo e cila jam e cmendur pas sinqeritet...
Te rinjte dhe duhan...
Lloji: Ese informuese
**Të rinjtë dhe duhani: Anët Pozitive dhe Negative te duhanpirjes**
Të rinjtë janë ndër gr...
70 vjetori i clirim...
Lloji: Ese informuese
70 vjetori i clirimit eshte nje feste qe festohet nga te gjithe. Shume djem dhe vajza shqiptare dhan...
Teknologjia!
Lloji: Ese informuese
Bota e sotme po ecën me galop, por së bashku me zhvillimin teknologjik po shtohen edhe problemet q...
pranvera
Lloji: Ese informuese
si cdo vit pranvera vjen me shume te mira.Nje nga ato eshte edhe buzeqeshja e femijeve.Malet e fusha...
Arroganca e te rinj...
Lloji: Ese informuese
Arroganca te rinjeve
Duke e verejtur arrogancen e te rinjeve te sotëem, gabimet qe ata bejn pa kth...
7 Marsi - Dita e me...
Lloji: Ese informuese
Sot do te vjedh fjalet me te bukura vetem qe te shkruaj per ty mesuesja ime . Edhe pse fjale te buku...
lamtumire guacka im...
Lloji: Ese informuese
Dy femije moter,vella bejne cmos timbajne prinderit e tyre qe te mos ndahen por babai I tyre ka mare...
Ese "FJALA"
Lloji: Ese informuese
FJALA eshte baza e komunikimit , zgjerimi i perdorimit te saj si dhe pasurimi kuptimor i saj ka vler...