Dielli mengjesor depertonte me fasha te shndritshme dhe reflektonte drite mbi cdo qytet.Ne keto vite te lavdishme pavaresie qytetet u veshen me pelhuren e ngrohte dhe me lirine mbi supe,shqiponjen dykrenare.Vlora,qyteti i flamurit,ne kete dite duket e mbuluar nga nje kupole e kalter dhe perkul ballin mbi detin qe kendon nen kembet e tij.Ne nje qoshe te natyres eshte grumbulluar e gjithe melodia e kesaj dite.Si nje kalerim legjendar permes koheve te perhumbura ne nje kohe reflektimesh drite ben figura e kreut Ismail Qemalit.
Vlora kete dite duket si te jete rrembyer nga nje ekstaze hyjnore dhe nga nje shperthim tonalitetesh ne flakerimin e diellit.Nen veshjen e qytetareve nga te gjitha qytetet e Shqiperise reflektohej i gjithe flakerimi i qiellit.Si nje bote deshiruese larmia e gjerave bente qe minutat te rrokulliseshin ne floket e pashpleksur te kohes.
Dicka cirrej ne largesi,ne kete kohe te bekuar,ne kete qytet ku u be me madheshtor fale kesaj dite.Ajo ''dicka'' ishin gurgullima qeshjesh.Ne Vlore u krijua nje sfere familjare,ku denonconte udhet pa krye dhe ku fosforeshonin kujtimet.Libri antik i jetes shembellen ne kete qytet ku ndrin me bukuri krenare dhe ku qan vete liria.
Ne Vlore,derdhe kenga ne argjend bore dhe me shume ia shtonte nurin.Duke iu bere balle tallazeve te jetes ne te mire te njerezimit,kudo derdhej vera e gezimit.Festimet ushtoheshin nga bisedimet hakatare.Ky qytet fali per krejt shqiptaret ne cdo skaj te cdo qyteti te Shqiperise nje mesim:''Fillo te ecesh,,,kembet do te lodhen dhe rendohen,,,me pas vjen casti kur te ndjesh krahet qe ke rritur,,,te ngrihen''.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
A eshte Cezari pers...
Lloji: Ese argumentuese
Ka pasur shume diskutime te shumta per kete fakt, shumica e studiuesve e pohojne se Cezari eshte per...
teknologjia dhe e a...
Lloji: Ese argumentuese
bota eshte gjithnje ne levizje ndryshim dhe kerkim per persosje te vazhdueshme .Njereezimi ka ndrys...
nena
Lloji: Ese argumentuese
nene moj nena ime ti nuk e di sa shum me ka marr malli per ty un nuk desha qe ti te shkoje me le ne...
Autizmi
Lloji: Ese argumentuese
Ata jane si gjithe te tjeret.Ata I bejne gjerat sipas menyres se tyre,e shprehin dashurine ne nje me...
Paraja nuk blen gji...
Lloji: Ese argumentuese
Sot,në shoqërinë moderne kapitaliste jemi të rrethuar me modele që kanë në qendër të saj pa...
libri dhe vlerate t...
Lloji: Ese argumentuese
Libri është një nga shpikjet më të mrekullueshme të njerëzimit. Njerëzit e lashtë I shkrua...
JETA DHE VDEKJA
Lloji: Ese argumentuese
Jeta dhe Vdekja ... dy ane te se njejtes monedhe.Vdekja,mister qe na vjen ne menyre te pa parashikue...
Traktati mbi arsyen...
Lloji: Ese argumentuese
Kontemplacion ndërmjet botës reale dhe mistike
Duke lexuar me vëmendje veprën me titull “Trak...
mbi natyren e sende...
Lloji: Ese argumentuese
Asgje qe sheh,nuk eshte ashtu sic duket.Cdo gje perbehet nga dicka.Ajo dicka perbehet nga disa njesi...
Shoqja ime
Lloji: Ese argumentuese
Ne jeten ton perballemi me sfida,probleme te ndryshme.Mua si shoqe e ngusht me ka prekur shum nje tr...
Nëna
Lloji: Ese argumentuese
NENA eshte drite ne erresire
nena eshte hene
nena eshte nje yll
qe ne qiell ndriqon
nena esht ...
Emigranti
Lloji: Ese argumentuese
Nje njeri qe largohet nga vendi i tij per nje jete me te mire.
Nje njeri qe veshtirsite e jetes e d...
Komentet e fundit!
Emri:
ana
Email:
annastar682@gmail.com
Komenti:
ese ineresante ka te perdorura shume epitete, kuptime te fig ,fjale shume te bukura per vleresimin tim do te kishe marre nje dhjete shume e bukur sidomos ajo fjalia me te cilen e nis esene shume bukur