E jeta nese mund ta quaj jete , nese mund ta quaj vend per te jetuar ket pjese bote, ku une bej pjese. Sot meson neser harron ,sot jeton neser vdes por ne po vdesim perbrenda cdo dite pak nga pak. Po na vrasin mendimet tona, po na vret shpresa te cilen spo mundemi me e pas ne ket vend ku jetojm.po na vrasin andrrat te cilat spo mundemi mi realizu ne ket bote qe e keqja po mbizoteron dhe e mira po shkelet me kame sikur te ishte gja e parendsishme. Urrejtja po gjen vend ne zemrat e njerezve e lumturia fshihet cepave te botes se spo gjen kun strehim. Ku dhimbja ash kudo ne syte tane e ne munohemi me vu nji maske e cila percjell buzeqeshje, e ku buzeqeshjen e shef tek njerezit e pasur te cilet po myten ne luks e si hellin syte nga te varfrit te cilet po vdesin per buke. E si mund te jetosh kur nuk e ndjen veten te ksaj bote , si mund te jetosh kur rreth teje ka vec lot te cilet ti smund ti fshish dot. Si mund te jetosh ne ket bote ne te cilen po vriten femije kudo, ku po ndeshkohen njerez qe se meritojne. Ne ket bote smund te jetosh se kjo sasht jete. E nese bahet pytja te rrosh a te mos rrosh? Ne ket bote sjetohet e per te jetu dum te gjith.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Roi Roisela - http://sq.yourliterary.com/vepra/Ese+argumentuese/Te+rrosh+a+te+mos+rrosh/5763
Vepra te ngjashme
Pranvera
Lloji: Ese argumentuese
Ishte data 21 mars .Zogjet kendonin me bukur se ditet e tjera ,lulet lulezonin dhe femijet luanin te...
Perdorimi i celular...
Lloji: Ese argumentuese
Perdorimi i telefonave celular vazhdon te zgjerohet cdo dite e me shume duke u perdorur qe nga femij...
Per ty Babi im
Lloji: Ese argumentuese
PÄ–R TY BABAI IM
Babai im i dashur
gÄ—zim kurr s,ke pÄ—rjetu,
unÄ— bija jote Ardita,
kÄ—to fja...
Ngrohja globale nje...
Lloji: Ese argumentuese
Ngrohja globale eshte kthyer ne nje shqetesim madhor per te gjithe qenien njerezore por jo vetem.Ky ...
libri dhe interneti
Lloji: Ese argumentuese
Te udhetosh mes qindra faqesh, te fantazosh mes mijera mendimesh, te vazhdosh te shpresosh per nje t...
Shoqja e ngushte
Lloji: Ese argumentuese
O gje e ngrenshme ... Ckemi !! Mmm nuk eshte mire ta nis kshu apo jo !! Shiko teksa mora guximin te ...
MOS
Lloji: Ese argumentuese
PSE MOS ATE ♥ MOS KETE ♥ MOS TE LUTEM ♥ MOS I VISH QORAPET ♥ MOS I LAJ TI SEPSE PRISH CDO GJ...
Njerka ime
Lloji: Ese argumentuese
Epo un do tregoj nje histori te vertet e cila me ka nsodhur edhe mua pasi babi im me nene time kan p...
pylli i heshtur
Lloji: Ese argumentuese
E cesht ky pyll kaq i vetmuar ku ska asnje njeri?E cesht kjo bote kur ska asnje pasterti?Kjo sesht p...
TRANSPORTI
Lloji: Ese argumentuese
Transporti eshte levizja e njerzve dhe te mirave materiale nga nje vend ne vendin tjeter.Njerezimi g...
Njeriu edhe kur e k...
Lloji: Ese argumentuese
Cdo faze e jetes, cdo vit, dekade apo shekull kane folur per lavdine njerezore , per menyrat si ajo ...
Pse duhet vizituar ...
Lloji: Ese argumentuese
PSE DUHET VIZITUAR SHQIPERIA?
Sepse vendi yne gjithnje e me teper po behet terheqes per pushimet ...
Emri:
soni
Email:
soni122@gmail.com
Komenti:
kur nuk dini me bere ese pse beni kot.Ese pa lidhje ajo thote te rrosh a te mos rrosh jo flit per jeten,urrejtjen,mendimet