Arsimimi eshte baza e cdo shkalle qe ne do te ngjisim ne jete. Duke qene kaq i rendesishem,ai fillon qe ne nje moshe shume te vogel,ku meren hapat e pare te mesimit.
Por,perse eshte kaq me vlere arsimi?
Shume studiues,kane vene re se njerezit e arsimuar kane me pak premisa te hyne ne probleme jashte fushes se tyre. Pershembull;ata nuk krijojne kurre debate ose jane te zotet ti anashkalojne ato me pak fjale,gje e cila deshmon se ata zene nje vend me te larte ne shoqeri dhe jane me pak te ekspozuar ndaj disa lloje te stresit.
Se dyti,per nje njeri te arsimuar mund te themi se i ka dyert e hapura kudo qe troket. Kjo ndodh per shkak te kualifikimeve te tij te cilat i sigurojne nje jete dhe te ardhura te mira. Mund te themi se,permes arsimimit,perfitojme dije te cilat na nevojiten edhe per ne jeten e perditshme jashte vendeve te punes.
Si perfundim,me keto argumente,shprehet qarte se arsimi eshte ndricimi ne jeten e njeriut.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Emri:
Mateo
Email:
Mateo@hotmail.com
Komenti:
Ese argumentuese eshte nje ese bindese duhet te bindesh dike per dicka qe do, p.sh shoqa ime nuk eshte si mendon mami
Emri:
emri
Email:
erijakupi@gmail.com
Komenti:
Shume e varfer ne mendim dhe ne te njejten kohe mendime jo te permbledhura. Ngjajne si copeza informacionesh ne internet te grumbulluara ne nje ese pa nje rrjedhe logjike apo kuptimore.