Motra Ime
Jetoja pa shpresa dikur e lenduar deri sa nuk kisha nje moter e vetmuar nuk kisha te kush te meshtetemm tek nje shoqe e cila qesh me lotet e mij A por ti erdhe Moter.Diten kur ti linde binte shii .Nuk po binte shii por ishinn lotet e mi nga gezimi qe ti erdhe ne bote bere boten time me te luture .Tash kame te kush te meshtetm te ti por eDI qe ti nuk qesh me lotet e mij dhe me don ashtu siq jam jo siq do behem .Ne momentet ma te kqija ti je me mua tasht moter kam kujt ti trgoj per gjerat qe me pengojne .Gjdo nat Falenderoj ZOTIN qe me dha nje moter si ti .Ti ishe me mua kur une vendosa te heq dora nga jeta nga enderrat dhe me mesove qe te mos derzohem kurr sepse nese sot nuk ja ke arrit eshte edhe e nesermja me plot shpresa Prandaj mos u derzo.Te premtoj motra ime qe do behesh Krenare per mUA .
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
fjale te urta
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ara ime varri im. LABËRI
Ardhin galat dhe prishën folenë e bilbilit. KORÇË
Atdheu është dhe...
Qielli i fshehur
Lloji: Ese argumentuese bindese
Po ecja ne rere dhe ne nje nga sheminjte e vegjel buze detit ishte ulur nje vajze bjonde me syte blu...
pse paqe dhe jo luf...
Lloji: Ese argumentuese bindese
une gjithmone i beja pyetje vetes pse paqe dhe jo lufte. por nje dite e
kuptova pse paqe sepse paqa...
Autism
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ne cdo dite luftojme me jeten sepse mbase vdekja na vjen neper kembe . Por ka njerez qe pervecese me...
Intelegjent lind ap...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Tema : Intiligjent lind apo behesh ?
Intelegjenca eshte aftesia mendore per te arsyetuar rreth s...
Eqrem Cabej
Lloji: Ese argumentuese bindese
Eqrem Cabej ishte nje nga figurat me te shquara te shkences dhe kultures shqipetare. Ai ne veprat e ...
Me beso te lutem
Lloji: Ese argumentuese bindese
Nje dite po bisedoja me mamin rreth shkolles.po i thoja asaj se jam me e mira ne klase.por keto fjal...
Essay about avantag...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Joining a gym has both advantages and disadvantages. On the positive side, gyms offer a wide range o...
Pse kafshet shtepia...
Lloji: Ese argumentuese bindese
Duke ndenjur shikoj mjedisin ku rrethohet nga shume kafshe shtepiake.Bie ne mendime dhe mendoj : Cfa...
Ne fluturim e siper...
Lloji: Ese argumentuese bindese
GJAKMARRJA
Nje pellumb I bardhe fluturon ne qiellin me ngjyren e syve te sapo-qare, te vuajtur deri...
shkolla e qytetit d...
Lloji: Ese argumentuese bindese
SHKOLLA E FSHATIT ESHTE NJE SHKOLLE E QETE DHE JO ME SHUME KERKESE LLOGARIE .SHKOLLA E FSHATIT NUK E...
Jeta ♥
Lloji: Ese argumentuese bindese
Ndonjehere ka disa gjera qe as preken, as shikohen por vec ndiehen. Ndonjehere ka disa ndienja qe te...
Komentet e fundit!
Emri:
elhaida
Email:
elhaidadani@gmail.com
Komenti:
sh sh sh e bukur