Cfare eshte makromedia?Makromedia eshte nje platforme multimedia qe perdoret per te shtuar animacione,video dhe Webfaqe interaktive.Gjithashtu makromedia eshte nje kompani zhvillimi software(1992-2005)me seli ne San Francisko.Ne Kaliforni jane prodhuar produkte te tilla si:Flash dhe Dream Weaver.Makromedia,nga vete parashtesa "makro" tregon shume mire se sa e gjere dhe interaktive eshte kjo platforme.Dy bashkethemeluesit e Makromedias jane:Bud Colligan dhe Tim Mott.Makromedia eshte e inkorporuar ne SHBA(Shtetet e Bashkuara te Amerikes).Tek platforma Makromedia perfshihen edhe produkte te tjera sic jane:Makromedia Cold Fusion,e cila eshte nje platforme e shpejte aplikimi e shpikur nga Jeremmy Allaire;Makromedia Flash,e cila eshte nje platforme qe perdoret per krijimin e grafikeve vektoriale dhe aplikacioneve te ndryshme ne internet;Makromedia Fire Works,e cila eshte nje platforme bitmap dhe sherben per krijimin e grafikeve vektoriale editore;Makromedia Author Ware,e cila eshte nje platforme qe eshte perdorur per te krijuar programe interaktive qe mund te integrohen ne nje game te permbajtjes multimediale,vecanerisht tek aplikimet e mesimit.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Niko Vincani - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3795&lloji=Tekst+informativ
Vepra te ngjashme
Dashuria ime e pare
Lloji: Tekst informativ
Ishte 2019. Kete histori sia kam treguar kujt e sdo ja tregoj sa te jem gjalle. Prandaj po e shkruaj...
Une
Lloji: Tekst informativ
Une quhem Kristela Shehu dhe jam nje vajze 11 vjecare nga Vlora . Jam ne klasen 6b ne shkollen 9-vje...
lufta e pare botero...
Lloji: Tekst informativ
Gjurmet e Luftes se pare Boterore ne jeten e njeriut ! Sic e dime te gjithe lufta e pare boterore fi...
KONTRIBUTI I IDRIZ...
Lloji: Tekst informativ
Idriz Seferi lindi në një familje muslimane në fshatin Sefer (në Preshevën e sotme, në jug të...
jeta e anton harapi...
Lloji: Tekst informativ
Leu në Shirokë, lokalitet afër liqenit, më 5 janar 1888 i biri i Loros dhe i Çile Koliqit[2] i ...
Kronike Roze
Lloji: Tekst informativ
Kronike Roze
Dua Lipa nuk i mban lotët teksa flet për gjendjen e coronavirusit: Do ta lansoj më...
Komentet e fundit!
Emri:
anila
Email:
anila@hotmail.com
Komenti:
une jam anila jam 16 vjec