Ahh,stina e pranveres me e bukura nder stinet e tjera,Stina e pranveres na sjell lule e gjelberimin e natyres... Nuk e nderroj stinen e pranveres, Dielli ngroh shpirtin e femijeve,buzeqeshje te femijeve cdo dite ne mesdite duke lozur e qetesuar shpirtrat e tyre...Stina e Pranveres na sjell lulet e frutave Ajo na vjen e mbuluar me lule shume-ngjyreshe,ngrohtesi ne shpirtrat tone,te ftohur nga Plaku Dimer...Disa thone "MOS U GENJE NGA KY DIELL,QE MENDON SE ESHTE DIELLI I PRANVERES" por e kane shume gabim sepse nuk eshte e vertete se Plaku Dimer qe e mbulon token me Vello te bardhe,i'a ka inatin Pranveres,Ajo eshte e bukur,shkrin boren e bardhe dhe na sjell gezim.Jo qetesi qe tani ndihem e lumtur sepse nuk ka me acar dhe ftohte.
E dua Pranveren ! E dua Veren ! E dua Vjeshten ! e Dua Dimrin ! Por me e mira nga ato eshte pranvera!!
Askush nuk mund ta kete bukurine e kater stineve qe i ka fal zoti !!! <3 E DUA STINEN E PRANVERES !
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Vesa Fejzullahu - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=3938&lloji=Ese+pershkruese
Vepra te ngjashme
Shpata e Skenderbeu...
Lloji: Ese pershkruese
Te Gjithe e njohim Skenderbeun dhe ndikimit e tij ne Shqiperi. Por lufterat qe ai zhvillonte gjithmo...
Natyra në stinën ...
Lloji: Ese pershkruese
Sot është 21 Marsi dhe poashtu është dita e pranverës. Në pranverë qelin lulet dhe zbukurohet...
Shkolla
Lloji: Ese pershkruese
Shkolla
Shkolla nje vater diturie e mbushur plot xhevahir Kur shkojme ne shkolle na vije mire qe ...
tingulli i ziles se...
Lloji: Ese pershkruese
ora po shenonte edhe pak 09 : 35 , po degjoj hapat e zyshes qe zbret per ti rene ziles, po e degjoj....
Vjeshta Naim Frashe...
Lloji: Ese pershkruese
Vjeshta
Era qe frynte tani nuk ishte as ai flladi i lehte i
pranveres,as ai veriu i veres;ajo i...
Peisazh dimri
Lloji: Ese pershkruese
Peisazhi I liqenit te Pogradecit jepet ne qetesi.Cdo gje paraqitet e zymte .Mungon jeta,levizja dh...
kujtimet me gjyshen...
Lloji: Ese pershkruese
Linda me 24 shtator te vitit 2003 , ne nje familje dibrane ne qytetin e Tiranes . Isha bekimi i pare...
Une dhe televizioni
Lloji: Ese pershkruese
Jetojme ne shekullin XXI dhe zhvillimi teknologjik bere bume te medha duke shpikur telefona,kompjute...
Ndikimi i politikes...
Lloji: Ese pershkruese
Lind pyetja: Perse ndodh gjithmone qe poltika triumfon mbi arsim, dhe sidomos mbi mesuesit? Ky eshte...
Familja
Lloji: Ese pershkruese
Tani ndihem cudicem, njekohesisht i mbushur me vorbulla ndjesish qe krijohen ne brendesin time, i ca...
PRINDERIT <3 <3
Lloji: Ese pershkruese
Ku ka njeri me te mire se prindi? Ku ka me mire se buzeqeshja e perkrahja qe ata te japin cdo dite? ...
8 vite bashk
Lloji: Ese pershkruese
ehh!!.sa shpejt kaaloi kjo kohe,sa shpejt kaluan ditet ,muajt dhe vitet,sa shpejt erdhem ne fund .Er...