Mbasdite vone.. Ka ndaluar dikush te shikoje mbasditen?
Qe nga disa muaj me pare kam filluar te perkushtohem te parashikoj gjithcka qe do me ndihmoje te gjej rrugen time. Ne vecanti, deklarohem e joshur nga mbasditet e dimrit.
Dukej sikur gjithcka ishte peisazh
I bukur i paperseritshen i syve. Nje banket me figura qe ushqejne, gezojne, qe transportojne, surprizojne dhe shpetojne. Qe injektojne pak besim. Ne fillim me pelqente drita e ores tre mbasdite ne tetor; por tani preferoj ate te ores kater, ne dimer.
Ajo qe rrotullon pritjen e pemeve. Ajo qe reflektohet ne detin e karaibeve. Ajo qe reshqet mes hoteleve te shkelqyera. Ajo qe shtrihet mbi horizont dhe kthehet ne muzg. Ajo qe filtrohet nga dritarja per te ndricuar nje vend. Ajo qe vjen te thote mirupafshim ndersa jemi duke shkrojtur, duke u perpjekur me kokefortesi qe genjeshtrat te perulen Perpara te vertetes. Rruga eshte vetem. Vazhdon te jete kur dal drejt se ardhmes. Era me ndihmon te godas. Shpalos krahet. Ndonjehere luaj verberisht. Kaloj dhe mbyll syte. Aspiroj parfumin e mbasdites dhe gati sa nuk fluturoj, por me mund frika e takimit dhe ndaloj qe te hap perseri dritaret. Atehere kaloj kohen me hijen time permbi rruge. Ne te vertete jam une qe ndjek hijen time.
Vazhdoj te ndjek hapat dhe shikoj levizjet e saj, gjurmet ne duart e saj te medha por intensive duke simuluar qe te drejtoje orkestren e hijeve te bardha. E ecura e saj e ndritshme, e zakonshme e pashqetesuar qe lirisht me duket hija ime. Ne veshet e mi tingellon dicka si anestezi, esence, gjeste...derisa arrij ne nje qoshe dhe
Ndaloj te pres, te kercej, te kendoj, dhe te qesh. Gjithcka ndodh ne minuta, te gjata si perjetesia...dhe une mendoj ne humbjen e atyre mbasditeve te paperseritshme dhe te parekuperuara me. Ne kete magji qe iken dhe ne te njejten kohe vazhdon te mbetet ketu, gjithmone ketu.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!