O sa e bukur është vera, stina më e preferuar nga të gjithë. Vera është stinë e ngrohtë dhe me plot dashuri, gjatë verës çdokush viziton vende të bukura turistike. Disa vizitojnë Shqipërinë dhe Malin e Zi, por ka disa që shkojnë edhe në vende të tjera. Vera sjell natyrën e bukur me lule dhe gjelbërim, siç e dimë të gjithë dita që fillon Vera është 21 Qershori, dhe dita që mbaron është 21 Shtatori. Gjatë verës përpos që shkojmë në vende turistike ne vizitojmë edhe të afërmit tonë, si hallat, dajtë, tezet, kusherinjtë etj. Gjatë verës ne kemi për detyrë që të lexojmë diçka gjithashtu. Sepse libri është shoku më i mirë i njeriut. Pra, unë kështu përshkrova stinën e verës.
Ndalohet rreptesisht ri-botimi i paautorizuar i veprave te postuara ne kete
website neper website te tjera!
Perjashtim ben rasti kur shkruani emrin e vertete te autorit te vepres se
bashku me linkun zyrtar te vepres!
Shembull:
Besa Tina - http://sq.yourliterary.com/vepra.php?id=4042&lloji=Hartim
Vepra te ngjashme
Stina ime e preferu...
Lloji: Hartim
Te gjitha stinet jane te bukura por me e mira nga te gjithat eshte Vera . Gjat veres ka shume vap dh...
Vjeshta
Lloji: Hartim
Gjeja me e bukur qe te ndodh ne jete edhe vjeshta, ajo e cila te jep ndjenjen e bukur e emocionuese ...
Rruga e drejte per ...
Lloji: Hartim
Ne jemi femije e jemi duke u rritur cdo dite e me shume dhe duhet te kemi kujdes per cdo gje.
Duhet...
Shetitja
Lloji: Hartim
Erdhi mengjesi i se henes . ne kete dite vjeshte te gjitha natyrat binin erë freskie jeta kudo shk...
hartim
Lloji: Hartim
Libri per ma eshte gjithqka qe kam ne jete,ai gjithmone eshte shoku im me i qmuar dhe do te jete gj...
Nente vjet kaluam b...
Lloji: Hartim
Dita e pare e shkolles,ishte dita me e lumtur e jetes sime qe me padurim e prisja.Erdha ne shkolle n...
pranvera
Lloji: Hartim
stina e pranveres fillon me 21 mars dhe mbaron me 22 qershr.ne pranvere qelin lulet,pemet lulezojne,...
Nena Engjell mbrojt...
Lloji: Hartim
Nena Engjell mbrojtes !
Nuk e di si tia filloj e te shkruaj per engjullin tim mbrojtes nënën . ...
Atdheu
Lloji: Hartim
Dihet se shume toka te shqiptareve mbeten jashte kufinjeve.Historia me ne edhte treguar e padrejte ....
binjaket
Lloji: Hartim
nje vella e nje moter
te bukur si ulli
vellau me thot
moter te dua.
por kam binjaken
nuk ben ...
Shkolla si vend i d...
Lloji: Hartim
Shkolla si vend i dijes
Shkolla eshte institucioni i dyte ku femijet anetaresohen per jete .Int...